Sunday, August 19, 2018

Jumala Kutse – God’s Calling #7 : 19.08.18

Jumala Kutse – God’s Calling   7

By serving others, you will find what you are called to do 
   Teisi teenides leiad, milleks sa kutsutud oled
Develop the heart of a servant 
   Arenda teenija südant
You have been chosen by Jesus
   Jeesus valis sinu

Johannese 15:16
16 Teie ei ole valinud mind, vaid mina olen valinud teid ja olen seadnud teid, et te läheksite ja kannaksite vilja ja et teie vili jääks. Mida te iganes Isalt palute, seda ta annab teile minu nimel.

Samuel expected to pick the one who looked like a king
   Saamuel eeldas, et valitakse see, kes näeb välja nagu kuningas

1. Saamueli 16:6-7
6 Ja kui nad tulid, siis ta nägi Eliabi ja mõtles: „Küllap on nüüd Issanda ees tema võitu.”
7 Aga Issand ütles Saamuelile: „Ära vaata ta välimusele ja pikale kasvule, sest ma olen jätnud tema kõrvale! Sest see pole nii, nagu inimene näeb: inimene näeb, mis on silma ees, aga Issand näeb, mis 
on südames.”

But the Lord did not chose them
   Aga Isand ei valinud neid

1. Saamueli 16:11
11 Ja Saamuel küsis Iisailt: „Kas poisid on kõik siin?” Ja Iisai vastas: „Noorim on veel järel, aga vaata, ta hoiab lambaid.” Siis ütles Saamuel Iisaile: „Läkita keegi talle järele ja too ta siia, sest me ei istu 
lauda enne, kui ta siia tuleb!”

           His own family did not invites David to the party
Tema oma perekond jättis Taaveti peole kutsumata
           But the Lord looks at the heart
 Aga Isand näeb südant
            David was content in serving, but there was more in him
               Taavet oli rahul teenimisega, kuid tema sees oli rohkem

1. Saamueli 16:12-13
12 Ja Iisai läkitas mehed ning laskis ta tuua; ta oli punapalgeline, ilusate silmadega ja kauni välimusega. Ja Issand ütles: „Tõuse ja võia teda, sest tema on see!”
13 Ja Saamuel võttis õlisarve ja võidis teda ta vendade keskel. Ja Issanda Vaim tuli võimsasti Taaveti peale, alates sellest päevast ja edaspidi. Ja Saamuel tõusis ning läks Raamasse.

When God calls you, He anoints you
   Kui Jumal sind kutsub, siis Ta võiab sind
            It is hard to live up to the pressure of the world
               Maailma surve järgi on raske elada 
            This generation is manipulated by social media 
               Seda põlvkonda mõjutab sotsiaalmeedia

Be careful how you judge others, and how you judge yourself
   Ole ettevaatlik teisi ja iseennast arvustades
God likes to use ones that no one else wants
   Jumalale meeldib kasutada neid, keda keegi teine ei taha
God calls you and He can use you
   Jumal kutsub sind ja Ta saab sind kasutada

1. Korintlastele 1:24-25
24 ent neile, kes on kutsutud, olgu juutidele või kreeklastele, on ta Kristus, Jumala vägi ja Jumala tarkus.
25 Sest Jumala narrus on inimestest targem ja Jumala nõtrus inimestest tugevam.

The anointing is power and wisdom for you
   Võidmine on vägi ja tarkus sinu jaoks
Connect to this power through relationship
   Seo ennast selle väega läbi suhte

1. Korintlastele 1:26-29
26 Vaadake, vennad, iseendid, millistena te olete kutsutud: mitte palju tarku inimeste meelest, mitte palju vägevaid, mitte palju kõrgest soost.
27 Kuid Jumal on valinud maailma meelest narrid, et häbistada tarku, ja Jumal on valinud maailma meelest nõrgad, et häbistada tugevaid.
28 Jumal on valinud need, kes maailma meelest on alamast soost ja halvakspandud, need, kes midagi ei ole, et teha tühiseks need, kes midagi on,
29 et ükski inimene ei kiitleks Jumala ees.

God makes our weaknesses our strengths
   Jumal teeb meie nõrkused meie tugevusteks 
That is how we can remain humble 
   Sel viisil saame jääda alandlikuks

2.  Korintlastele 12:10
10 Seepärast mul ongi hea meel nõtruses, vägivalla all, hädades, tagakiusamistes ja ahistustes Kristuse pärast, sest kui ma olen nõder, siis ma olen vägev.

1. Korintlastele 15:9-10
9 Mina ju olen apostlite seast kõige väiksem, see, keda ei kõlba hüüdagi apostliks, sest ma olen taga kiusanud Jumala kogudust.
10 Aga Jumala armust olen ma see, kes olen, ja tema arm minu vastu ei ole läinud tühja, vaid ma olen neist kõigist palju rohkem vaeva näinud. Aga seda ei ole teinud mina, vaid Jumala arm, mis on minuga.

Because of who I was, I will outwork anyone for Jesus
   Selle tõttu, kes ma olin, võin ma Jeesuse jaoks keda tahes töös ületada
But Rejection can remain with you for a lifetime
   Aga tagasilükkamine võib sinuga kogu eluks jääda
            God can use you even when you have faults
               Jumal saab sind kasutada isegi siis, kui sa eksid
            He sees past your dirt, and sees your treasure He can use
               Ta näeb sinu porist läbi aaret, mida ta saab kasutada
            God sees in you what others do not yet see
 Jumal näeb sinus seda, mida teised veel ei näe



No comments:

Post a Comment