Sunday, March 26, 2023

Kuidas ma tean… ? — How do I know… ? #4 : 26.03.23

Kuidas ma tean… ? — How do I know… ?     4

How do I know the God is real?

   Kuidas ma tean, et Jumal on olemas?

How do I know the Bible is true? 

   Kuidas ma tean, et Piibel on tõde?

How do I know the God loves me?

   Kuidas ma tean, et Jumal mind armastab?

How do I know the Jesus is the only way?

   Kuidas ma tean, et Jeesus on ainus tee?


John 14:6 NIV Johannese 14:6

6 Jeesus ütles talle: „Mina olen tee ja tõde ja elu. Ükski ei saa minna Isa juurde muidu kui minu kaudu.


Jesus told us He was the way

   Jeesus ütles meile, et Tema on tee


Acts 4:12 NIV Apostlite teod 4:12

12 Ja kellegi muu läbi ei ole päästet, sest taeva all ei ole antud inimestele ühtegi teist nime, kelle läbi meid päästetaks.


Christianity is the most inclusive religion in the world

   Kristlus on religioon, mis hõlmab kõige enam inimesi maailmas

Theme of New Testament — Anyone who…

   Uue testamendi teema – Igaüks, kes...

You just believe in the one who has done the work

   Lihtsalt usu Temasse, kes on teinud kogu töö


1. God is good
   1. Jumal on hea


Ps 119:68 NIV Laulud 119:68

68 Sina oled hea ja teed head; õpeta mulle oma määrusi!


Ps 86:5 NIV Laulud 86:5

5 Sest sina, Issand, oled hea ja andeksandja, ja rikas heldusest kõigile, kes sind appi hüüavad!


God wants to be found by you

   Jumal tahab, et sa Ta leiaksid


Luke 19:10 NIV Luuka 19:10

10 Sest Inimese Poeg on tulnud otsima ja päästma kadunut.


Because of His goodness, God reveals Himself to everyone

   Oma headuse pärast ilmutab Jumal ennast kõigile


1. Sam 2:27 NIV 1. Saamueli 2:27

27 Ja Eeli juurde tuli üks jumalamees ning ütles temale: "Nõnda ütleb Issand: Eks ma ole ennast su isa soole selgesti ilmutanud, kui nad alles olid Egiptuses vaarao koja võimuses?


Ps 89:2 NIV Laulud 89:3

3 Sest ma ütlen: Igaveseks sa ehitasid helduse, taevastesse sa rajasid oma ustavuse.


Jesus is revealing Himself all over the world — God is good 

   Jeesus ilmutab ennast maailmas kõikjal – Jumal on hea


2. God is righteous and fair
   2. Jumal on õige ja õiglane


Ps 7:11a NIV Laulud 7:11a

11a Jumal on õiglane kohtumõistja.


Jer 29:11-14a NIV Jeremija 29:11-14a

11 Sest mina tunnen mõtteid, mis ma teie pärast mõlgutan, ütleb Issand: need on rahu, aga mitte õnnetuse mõtted, et anda teile tulevikku ja lootust.

12 Siis te hüüate mind appi ja tulete ning palute mind, ja mina kuulen teid.

13 Ja te otsite mind ja leiate minu, kui te nõuate mind kõigest oma südamest.

14 Ja ma lasen teil mind leida, ütleb Issand, ja ma pööran teie vangipõlve ning kogun teid kõigi rahvaste seast ja kõigist paigust, kuhu ma teid olen tõuganud, ütleb Issand, ja toon teid tagasi paika, kust ma lasksin teid vangi viia.


Prov 8:17 NIV Õpetussõnad 8:17

17 Mina armastan neid, kes armastavad mind, ja kes otsivad mind, need leiavad minu.


God reveals Himself to everyone, giving a chance to be saved

   Jumal ilmutab ennast igaühele, andes võimaluse saada päästetud

You chose where you spend eternity, not God

   Sina valid, kus sa veedad igaviku, mitte Jumal

God gave you a free will, and He will not violate it

   Jumal andis sulle vaba tahte ja Ta ei võta seda tagasi


3. God is love
   3. Jumal on armastus


John 3:16-17 NIV Johannese 3:16-17

16 Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et ta oma ainusündinud Poja on andnud, et ükski, kes temasse usub, ei hukkuks, vaid et tal oleks igavene elu.

17 Jumal ei ole ju läkitanud oma Poega maailma, et ta kohut mõistaks maailma üle, vaid et maailm tema läbi päästetaks.


God sent Jesus to do what you couldn’t do

   Jumal saatis Jeesuse tegema seda, mida sina teha ei saanud 

There are different levels of love, God’s love level is greater

   Armastusel on erinevad tasemed, Jumala armastuse tase on kõrgeim

Jesus only cried 2 times, because others lost something 

   Jeesus nuttis ainult 2 korral, kuna teised olid midagi kaotanud

Ask God to use you to reach others

   Palu Jumalal end kasutada, et teisteni jõuda

Jesus is the only way to heaven

   Jeesus on ainus tee taevasse

No comments:

Post a Comment