Sunday, October 23, 2022

Leping — Covenant #8 : 23.10.22

 Leping — Covenant   8


We have a better covenant, with better promises

   Meil on parem leping, paremate tõotustega

God wants relationship with you, so He created covenant 

   Jumal tahab sinuga suhet, sellepärast tegi Ta lepingu

We have a blood covenant with God — through Jesus

   Meil on vereleping Jumalaga – läbi Jeesuse

You are an heir to the promises of Abraham

   Sa oled Aabrahami tõotuste pärija

Covenant is our foundation for prosperity

   Leping on meie hea käekäigu alus


Gal 3:14 NIV Galaatlastele 3:14

14 selleks et Aabrahami õnnistus saaks paganatele osaks Kristuses Jeesuses ja et me tõotatud Vaimu saaksime usu kaudu.


Making covenant was God’s idea, not ours

   Lepingu tegemine oli Jumala idee, mitte meie

When you operate in covenant, prosperity shows up

   Kui sa tegutsed lepingus, tuleb küllus


Jer 29:11 NIV Jeremija 29:11

11 Sest mina tunnen mõtteid, mis ma teie pärast mõlgutan, ütleb Jehoova: need on rahu, aga mitte õnnetuse mõtted, et anda teile tulevikku ja lootust!


God has plans to prosper you

   Jumalal on plaanid sinu edendamiseks

“I don’t know what or how, but I know you will”

   “Ma ei tea mida või kuidas, aga ma tean, et sa teed seda”


To walk in covenant, you must be consecrated to God

   Et käia lepingus, sa pead olema Jumalale pühitsetud 


Ex 19:5 NLT 2. Moosese 19:5

5 Ja kui te nüüd tõesti kuulate minu häält ja peate minu lepingut, siis te olete minu omand kõigi rahvaste hulgast, sest minu päralt on kogu maailm!


Consecration is the foundation of covenant

   Pühendumine on lepingu aluseks

Covenant is the foundation of prosperity

   Leping on õitsengu aluseks


Deut 8:17-18 NLT 5. Moosese 8:17-18

17 Ja ära ütle oma südames: mu oma jõud ja mu käe ramm on soetanud mulle selle varanduse,

18 vaid tuleta meelde Jehoovat, oma Jumalat, et see on tema, kes annab sulle jõu varanduse soetamiseks, et kinnitada lepingut, mille ta vandudes tegi su vanematega, mis nüüd ongi teostunud.


God promised to give you the ability to get wealth

   Jumal tõotas anda sulle oskused, et saada jõukaks

If being wealthy is wrong, God is wrong

   Kui jõukus on vale, on Jumal eksinud

Just don’t put the creation before the Creator 

   Ära pane loodut Loojast ettepoole

God will bless you to fulfill His covenant 

   Jumal õnnistab sind, et täita Tema lepingut


Ps 89:34 NLT Laulud 89:35

35 Ma ei riku oma lepingut ega muuda seda, mis on lähtunud mu huulilt!


Ps 111:5b NIV Laulud 111:5b

5b Ta peab igavesti meeles oma lepingut!


Ps 115:11-14 NLT Laulud 115:11-14

11 Teie, kes Jehoovat kardate, lootke Jehoova peale; tema on nende abi ja nende kilp!

12 Jehoova mõtleb meile, tema õnnistab: ta õnnistab Iisraeli sugu, ta õnnistab Aaroni sugu,

13 ta õnnistab neid, kes kardavad Jehoovat, nii pisukesi kui suuri!

14 Jehoova lisagu teile veel õnnistust, teile ja teie lastele!


Covenant people know their authority in prayer 

   Lepingus olevad inimesed teavad oma meelevalda palves

David did not beg God to give him victory

   Taavet ei mangunud, et Jumal annaks talle võidu

He went into battle with confidence, because of covenant

   Ta läks lahingusse kindlusega lepingu tõttu

  Prosperity and increase is ours, based on covenant 

   Õitseng ja juurdekasv kuuluvad meile lepingu alusel



No comments:

Post a Comment