Sunday, April 10, 2022

Õnnelik — Happy #6 : 10.04.22

Õnnelik — Happy   6

To be happy you need to:

   Et olla õnnelik, tuleb sul:

Be thankful and have right focus

   Olla tänulik ja keskenduda õigetele asjadele

  Forgive and get bitterness out

   Andestada ja kibedus välja visata

Fight your spiritual warfare 

   Võidelda oma vaimset sõjapidamist

Let go of your burdens 

   Lasta lahti oma koormatest


Rom 15:13 Amp Roomlastele 15:13

13 Aga lootuse Jumal täitku teid kõige rõõmu ja rahuga usus, et teil oleks rohkesti lootust Püha Vaimu väes!


AMP 13 May the God of hope fill you with all joy and peace in believing [through the experience of your faith] that by the power of the Holy Spirit you will abound in hope and overflow with confidence in His promises.

13 Aga lootuse Jumal täitku teid kõige rõõmu ja rahuga usus [läbi oma usu kogemuse], et teil läbi Püha Vaimu  oleks külluslikult lootust ja ülevoolavat kindlust Tema tõotustesse.


There is a connection between trusting and happiness

   Usalduse ja õnnelikkuse vahel on side


Ps 34:8 Laulud 34:9

9 Maitske ja vaadake, et Jehoova on hea! Õnnis on mees, kes tema juures pelgupaika otsib!


Prov 16:20 Amp Õpetussõnad 16:20

20 Kes sõna tähele paneb, leiab õnne, ja kes loodab Jehoova peale, on õnnis!


AMP 20 He who pays attention to the word [of God] will find good, and blessed (happy, prosperous, to be admired) is he who trusts [confidently] in the Lord.


20 See, kes paneb tähele Jumala Sõna, leiab head, ning õnnistatud (õnnelik, edukas, imetlusväärne) on see, kes usaldab kindlalt Isandat.


Problems come when you get doubts and questions

   Probleemid tulevad, kui sul tekivad kahtlused ja küsimused

Questions work against our trust in Jesus

   Küsimused teevad vastutööd meie usaldusele Jeesusesse

So it is very important what you do with questions

   Seega on väga oluline, mida sa küsimustega peale hakkad


God knew we would have questions

   Jumal teadis, et meil tekivad küsimused

But He never wants us to question His love for us

   Aga Ta ei taha, et me kahtleksime Tema armastuses meie vastu

Don’t throw away God’s promises, because of questions

   Ära heida kõrvale Jumala tõotusi küsimuste tõttu

If you don’t handle questions right, you will make wrong decisions 

   Kui sa küsimustega õigesti ei tegele, siis sa teed valesid otsuseid


John 6:41-42 NLT Johannese 6:41-42

41 Siis nurisesid juudid tema üle, et ta oli öelnud: "Mina olen leib, mis taevast on alla tulnud!"

42 Ja nad ütlesid: "Eks see ole Jeesus, Joosepi poeg, kelle isa ja ema me tunneme? Kuidas ta siis ütleb: ma olen tulnud taevast?"


:48-56

48 Mina olen eluleib.

49 Teie esiisad sõid kõrbes mannat ja surid.

50 See on leib, mis taevast alla tuleb, et inimene seda sööks ega sureks.

51 Mina olen elav leib, mis taevast on alla tulnud. Kui keegi sööb seda leiba, siis ta elab igavesti; ja leib, mille mina annan, on minu liha, mille annan maailma elu eest!"

52 Siis riidlesid juudid isekeskis, öeldes: "Kuidas see võib meile anda oma liha süüa?"

53 Siis Jeesus ütles neile: "Tõesti, tõesti ma ütlen teile, et kui te ei söö Inimese Poja liha ega joo tema verd, siis ei ole elu teis enestes!

54 Kes sööb minu liha ja joob minu verd, sel on igavene elu; ja mina äratan tema üles viimsel päeval.

55 Sest mu liha on tõeline roog ja mu veri on tõeline jook.

56 Kes sööb minu liha ja joob minu verd, jääb minusse ja mina temasse.


:60

60 Siis paljud tema jüngrid, kui nad seda kuulsid, ütlesid: "See kõne on kõva, kes võib seda kuulda?"


:66

66 Sellest ajast läksid paljud tema jüngrid ära ta järelt ega kõndinud enam temaga.


Many left Jesus because of questions 

   Paljud läksid Jeesuse juurest ära küsimuste tõttu


:67-69

67 Siis Jeesus ütles neile kaheteistkümnele: "Kas ka teie tahate ära minna?"

68 Siimon Peetrus vastas temale: "Issand, kelle juurde me läheme? Sinul on igavese elu sõnad,

69 ja me oleme uskunud ja tundnud, et sina oled Jumala püha!"


You might have questions, but check your options, “Where will you go?”

   Sul võivad olla küsimused, aga kontrolli oma võimalusi: „Kuhu sa lähed?“

Make a choice, “I do not understand everything, but Lord I will trust you”

   Tee valik: „Ma ei mõista kõike, aga ma usaldan sind, Isand“

Follow God even when you have questions 

   Järgne Jumalale isegi kui sul on küsimused


Whoever puts their trust in Jesus will be happy

   Kõik, kes panevad oma usalduse Jeesusesse, on õnnelikud



No comments:

Post a Comment