Sunday, January 16, 2022

Tere tulemast koju — Welcome Home #2 : 16.01.21

Tere tulemast koju — Welcome Home 2

Eph 2:19-20 Efeslastele 2:19-20

19 Nii ei ole te siis mitte enam võõrad ega majalised, vaid pühade kaaskodanikud ja Jumala kodakondsed,

20 rajatud apostlite ja prohvetite alusele, kus Kristus Jeesus ise on nurgakivi


We will make Living Waters Church home for everything

   Me teeme Elava Vee kogudusest kodu kõigeks 

Church is built on a revelation of Jesus

   Kogudus on ehitatud ilmutusele Jeesusest

Don’t be a spectator, be a participator

   Ära ole pealtvaataja, ole osavõtja


Heb 10:25 Heebrealastele 10:25

25 Ning ärgem jätkem maha oma koguduse kooskäimisi, nõnda nagu mõnel on kombeks, vaid manitsegem üksteist, ja seda enam, et näete selle päeva lähenevat.


Do not quit going to church

   Ära jäta koguduses käimist

You will always be welcome here

   Sa oled siin alati teretulnud


Ps 122:1 NLT Laulud 122:1

1 Ma rõõmustusin, kui mulle öeldi: "Lähme Jehoova kotta!"


NLT I rejoiced with those who said to me, “Let us go to the house of the Lord.”

Ma rõõmustasin koos nendega, kes mulle ütlesid: „Mingem Isanda majja.“


There was an anticipation to go to church

   Kogudusse mindi ootusärevalt

You should be expecting something when you come home

   Sa peaksid olema ootuses, kui sa koju tuled

        Something happens at church, that doesn’t happen anywhere else 

           Koguduses toimub midagi, mida ei juhtu kusagil mujal

You can be changed in His presence

   Sa võid Tema ligiolus saada muudetud


Open up to God, and He will do amazing things

   Ava ennast Jumalale ja Ta teeb imelisi asju

There is a difference showing up, and opening up 

   On erinevus selle vahel, kas sa tuled kohale või avad ennast

When you come, expect to hear from heaven 

   Kui sa tuled, oota, et sa kuuled taevast

Your heart can’t be in, what you mind is not on

   Su süda ei saa olla seal, kus sa oma mõtetes ei ole


Church is a place you will feel God’s presence

   Kogudus on koht, kus sa tunned Jumala ligiolu


Mat 18:20 Matteuse 18:20

20 Sest kus kaks või kolm on minu nimel koos, seal olen mina nende keskel.”


When we come home, God will be there with us

   Kui me koju tuleme, on Jumal seal koos meiega

You can be anointed, but there is a corporate anointing here

   Sa võid olla võitud, aga siin on ühisvõidmine


Heb 2:12 Heebrealastele 2:12

12 öeldes: "Ma tahan su nime kuulutada oma vendadele, keset kogudust ma tahan laulda sulle kiitust!"


Church is a place of praise

   Kogudus on kiituse paik


Ps 103:1-2 Laulud 103:1-2

1 Taaveti laul. Kiida, mu hing, Jehoovat, ja kõik, mis mu sees on, tema püha nime!

2 Kiida, mu hing, Jehoovat, ja ära unusta kõiki tema heategusid!


Clap hands, shout, lift hands, sing, give, rejoice

   Plaksuta käsi, hüüa, tõsta käed, laula, anna, rõõmusta


Ps 100:1-5 Laulud 100:1-5 

1 Tänulaul. Hõisake Jehoovale kõik ilmamaad!

2 Teenige Jehoovat rõõmuga, tulge tema palge ette hõiskamisega!

3 Teadke, et Jehoova on Jumal! Tema on meid teinud ja tema omad me oleme, tema rahvas ja tema karjamaa kari!

4 Tulge sisse ta väravaist tänuga, tema õuedesse kiitusega; ülistage teda ja andke tänu ta nimele!

5 Sest Jehoova on hea, tema heldus kestab igavesti ja tema ustavus põlvest põlve!


The Lord surrounds Himself in the praises of His people

   Isand ümbritseb ennast oma rahva kiitusega  

Praise God for all He has done, and what you believe He will do

   Kiida Jumalat kõige eest, mida Ta on teinud ja mida sa usud, et ta teeb

         


No comments:

Post a Comment