Sunday, December 5, 2021

Ära anna alla — Never Stop! #4 : 05.12.21

Ära anna alla — Never Stop!    4


Developing our endurance to persevere is our goal

   Meie eesmärk püsima jäämiseks on vastupidavuse arendamine 

Patience and faith work together to bring results

   Kannatlikkuse ja usu koostöö toob tulemusi


Heb 10:36 Heebrealastele 10:36

36 Sest kannatlikkust läheb teile tarvis, et teie, tehes Jumala tahtmist, saaksite kätte tõotuse.


You have the ability to remain the same in all circumstances 

   Sul on võime jääda samaks igas olukorras

Satan wants you to quit doing the will of God

   Saatan tahab, et sa lõpetaksid Jumala tahte tegemise

So you don’t receive any promises of God

   Et sa ei saaks kätte ühtki Jumala tõotust

But through faith and patience we get victory

   Aga me saame võidu läbi usu ja kannatlikkuse 


James 1:6-8 Jakoobuse 1:6-8

6 Ent ta palugu usus, ilma kahtlemata; sest kes kahtleb, sarnaneks merelainele, mida tuul tõstab ning sinna ja tänna peksab.

7 Niisugune inimene ärgu ometi arvaku, et ta midagi saab Issandalt;

8 ta on kaksipidise meelega mees, ebakindel kõigil oma teedel.


If you are double minded, you will not be stable

   Kui sa oled kaksipidise meelega, ei ole sa stabiilne

If you are not stable, you won’t have endurance to persevere

   Kui sa pole stabiilne, puudub sul vastupidavus püsima jäämiseks

Lack of endurance in believers is a problem 

   Usklike vastupidavuse puudumine on probleem

Your faith will work, if you leave it on the job 

   Sinu usk töötab, kui sa lased tal tegutseda


If you don’t quit, you can’t lose, because it is not over

   Kui sa ei anna alla, ei saa sa kaotada, sest see pole veel läbi

Tell yourself: “I will never quit!”

   Ütle endale: “Ma ei anna kunagi alla!”

Do not let your mouth speak against your promise  

   Ära luba oma suul rääkida oma tõotusele vastupidist

Your responsibility is to do the will of God

   Sinu vastutus on teha Jumala tahet


Hook up with Jesus

   Ole Jeesusega ühenduses


Mat 11:28-30 Matteuse 11:28-30

28 Tulge minu juurde kõik, kes olete vaevatud ja koormatud ja mina annan teile hingamise!

29 Võtke endi peale minu ike ja õppige minust, et mina olen tasane ja südamelt alandlik; ja te leiate hingamise oma hingedele.

30 Sest minu ike on hea ja minu koorem on kerge!"


Come to me

   Tule minu juurde

Take my yoke

   Võta minu ike

Learn from me

   Õpi minult

Part of developing endurance, is time with God to rest

   Osa vastupidavuse arendamisel on aeg Jumalaga puhamiseks


You are tougher than you think you are

   Sa oled sitkem, kui sa arvad

Develop the mentality — I will never stop! 

   Arenda mõtteviisi – ma ei anna kunagi alla!


No comments:

Post a Comment