Sunday, May 9, 2021

Alati hämmastunud, mitte kunagi üllatunud — Always Amazed, Never Surprised #5 : 09.05.21

Alati hämmastunud, mitte kunagi Üllatunud — Always Amazed, Never Surprised    5

Expect God’s favor

   Oota Jumala soosingut

Favor gives you an advantage for success

   Soosing annab sulle eelise edu saavutamiseks


Rom 8:31 Roomlastele 8:31

31 Mis me siis ütleme selle kohta? Kui Jumal on meie poolt, kes võib olla meie vastu?

God is for you, He wants you to be a success

   Jumal on sinu poolt, Ta tahab, et sa oleksid edukas

Favor will make a difference, and it is noticeable  

   Soosing toob muutuse ja see on märgatav


Rev 3:7b-8a Ilmutuse 3:7b-8a

7b ja kes avab ja ükski ei sule; kes suleb ja ükski ei ava:

8a Ma tean sinu tegusid. Vaata, ma olen seadnud su ette avatud ukse ja ükski ei suuda seda sulgeda;


God will open doors for you

   Jumal avab sulle uksed


Ps 5:12 Laulud 5:13

13 Sest sina, Jehoova, õnnistad õiget; sa ehid teda oma hea meelega kui kaitsevarjuga!

NIV Tõesti sina, Isand, õnnistad õigeid; sa ümbritsed neid oma soosinguga nagu kilbiga.  


Favor surrounds and protects you in defense or attack

   Soosing ümbritseb ja varjab sind kaitses või rünnakul

Favor is like an umbrella — stay under it

   Soosing on nagu vihmavari – jää selle alla


Prov 3:3-4 Õpetussõnad 3:3-4

3 Heldus ja tõde ärgu jätku sind maha! Seo need enesele ümber kaela, kirjuta need oma südamelauale,

4 siis sa leiad armu ja heakskiitu Jumala ja inimeste silmis!

4 NIV Then you will win favor and a good name in the sight of God and man.

4 Siis sa võidad soosingu ja hea nime Jumala ja inimeste silmis.


And God will give you favor with people

   Jumal annab sulle soosingu inimeste ees


Prov 12:2 Õpetussõnad 12:2

2 Hea inimene saab Jehoovalt tunnustuse, aga kurja nõuga mehe ta mõistab hukka!

NIV Good people obtain favor from the Lord, but he condemns those who devise wicked schemes.

Head inimesed saavutavad soosingu Isanda ees, aga ta mõistab hukka need, kes plaanivad kurja.


God will bless you with favor, when you seek Him first

   Jumal õnnistab sind soosinguga, kui sa otsid Teda esimesena

You are not trying to get favor from people

   Ära proovi saada inimeste soosingut 

Do things God’s way, and He will give you favor with people 

   Tegutse Jumala viisil ja Ta annab sulle soosingu inimeste juures

Nobody can take favor off of you

   Mitte keegi ei saa sinult soosingut ära võtta


There is favor that gets you ahead in life

   Soosing aitab sind elus edasi

There is favor that will get you through in life

   Soosing aitab sind läbi elu  

Favor of the Lord will find you, wherever you are

   Jumala soosing leiab sind igalt poolt üles

When you trust Him, He will show the world how good He is through you

   Kui sa usaldad Teda, siis näitab Ta sinu kaudu maailmale, kui hea Ta on

Ex 3:21 Amp 2. Moosese 3:21

21 Ja ma annan sellele rahvale armu egiptlaste silmis, nõnda et te ära minnes ei lähe mitte tühje käsi

AMP And I will grant this people favor and respect in the sight of the Egyptians; therefore, it shall be that when you go, you will not go empty-handed.

Ja ma annan sellele rahvale soosingu ja lugupidamise egiptlaste silmis; seetõttu ei lähe sa ära tühjade kätega.


Favor means you will never leave a situation empty-handed

   Soosing tähendab seda, et sa ei lahku kunagi tühjade kätega

When you cooperate with God, you can expect favor

   Kui sa teed koostööd Jumalaga, siis sa võid oodata soosingut

Your faith releases God’s favor, faith qualifies you

   Sinu usk vabastab Jumala soosingu, usk teeb sind kõlbulikuks


Luke 2:52 Luuka 2:52

52 Ja Jeesus edenes tarkuses ja pikkuses ja armus Jumala ja inimeste juures.


You need to be looking for favor to find it

   Et soosingut leida, tuleb sul seda otsida


Ps 23:1-6 Laulud 23:1-6

1 Taaveti laul. Jehoova on mu karjane, mul pole millestki puudust!

2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamiseveele saadab ta mind;

3 tema kosutab mu hinge! Ta juhib mind õiguse rööbastesse oma nime pärast!

4 Ka kui ma kõnniksin surmavarju orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su kepp ja su sau, need trööstivad mind!

5 Sa katad mu ette laua mu vastaste silma all; sa võiad mu pea õliga, mu karikas on üleni täis!

6 Ainult headus ja heldus järgivad mind kõik mu elupäevad ja ma jään Jehoova kotta eluajaks!

No comments:

Post a Comment