Sunday, July 7, 2019

Rõõm – Joy #8 : 07.07.19

Rõõm – Joy     8

Joy is strength and that comes…
   Rõõm on tugevus ja see tuleb…
            When you hear and understand the Word
               Kui sa kuuled ja mõistad Sõna
            Thankful for all the Lord has done – salvation
               Olles tänulik kõige eest, mida Isand on teinud - pääste
            Keep your thoughts on Him and His goodness
               Hoides oma mõtted Temal ja Tema headusel
            Rejoice with others
               Rõõmustades koos teistega

Laulud 86:11-12
11 Õpeta mulle, Jehoova, oma teed; ma tahan käia su tões! Kinnita mu süda kartma sinu nime!
12 Ma ülistan sind kõigest südamest, Issand, mu Jumal, ja austan su nime igavesti!

Laulud 9:2-3 (Engl 1-2)                                                      NLT
2 Ma tänan Jehoovat kõigest südamest, ma kuulutan kõiki su imetöid!
3 Ma olen rõõmus ja ilutsen sinus, ma laulan kiitust su nimele, sa Kõigekõrgem!

We need to be aware of howwe worship
   Me peame olema teadlikud, kuidasme ülistame
God will honor those who honor Him
   Jumal austab neid, kes Teda austavad

Matteuse 15:8-9
8 see rahvas austab mind oma huultega, aga nende süda on minust kaugel;
9 ilmaaegu teenivad nad mind, õpetades õpetusi, mis on inimeste käskimised!"

            They knew about God, but they did not know God
               Nad teadsid midagi Jumalast, aga nad ei tundnud Jumalat
            Do not become religious in your relationship to Jesus
               Ära muutu oma suhtes Jeesusega religioosseks

Jesaja 1:13
13 Ärge tooge enam tühiseid ande, ohvrisuits on mulle vastumeelt! Noorkuu ja hingamispäev, koguduse kokkukutsumine - ma ei salli nurjatust ja pühapidamist ühtlasi!
            
Invite God, expect His presence
   Kutsu Jumalat, oota Tema ligiolu

Laulud 100:4-5
4 Tulge sisse ta väravaist tänuga, tema õuedesse kiitusega; ülistage teda ja andke tänu ta nimele!
5 Sest Jehoova on hea, tema heldus kestab igavesti ja tema ustavus põlvest põlve!

            Approach the Lord humbly and respectful, with a “Thank you!”
               Lähene Jumalale alandlikult ja austusega, koos tänuga “Aitäh Sulle!”
            Worship Him, instead of whining to Him
               Ülista Teda selle asemel, et Talle kurta
            Joy will rise as you honor God with songs
               Rõõm tõuseb, kui sa austad Jumalat lauludega

Matteuse 4:8-11
8 Jällegi võttis kurat ta enesega väga kõrgele mäele ja näitas talle kõik maailma kuningriigid ja nende hiilguse
9 ning ütles temale: "Selle kõik ma annan sinule, kui sa maha langed ja mind kummardad!"
10 Siis Jeesus ütles temale: "Tagane minust, saatan! Sest on kirjutatud: sina pead Issandat, oma Jumalat kummardama ja ükspäinis teda teenima!"
11 Siis kurat jättis ta rahule. Ja vaata, ingleid tuli tema juurde, ja need teenisid teda.

Live in worship to God alone
   Ela ülistades ainult Jumalat 

Apostlite teod 16:23-26
23 Ja kui nad neile olid palju hoope andnud, viskasid nad nemad vanglasse ja käskisid vangihoidjal neid hoolsasti valvata.
24 Niisuguse kange käsu saanud, heitis ta nad kõige kindlamasse vangihoonesse ja pani nende jalad pakku.
25 Aga keskööl palvetasid Paulus ja Siilas ning kiitsid lauldes Jumalat. Ja vangid kuulsid neid.
26 Siis äkitselt sündis suur maavärisemine, nii et vangihoone alused vabisesid; ja sedamaid läksid kõik uksed lahti, ka kõikide köidikud pääsesid valla!

Not everything needs to be perfect for you to worship God
   Jumala ülistamiseks ei pea kõik olema täiuslik
Sometimes we make a decision to worship God anyway
   Mõnikord me lihtsalt otsustame igal juhul Jumalat ülistada 
            Give your heart in praise and worship, and receive the power of joy
               Anna oma süda kiituses ja ülistuses ja võta vastu rõõmu vägi
            Watch and see what God will do – set you free, a new beginning
               Vaata ja näe, mida Jumal teeb – vabastab sind ja annab uue alguse

:30-31, 34
30 tõi nad ka välja ning ütles: "Isandad, mis ma pean tegema, et ma õndsaks saaksin?"
31 Aga nemad ütlesid: "Usu Issandasse Jeesusesse, siis saad õndsaks sina ja su pere!"
34 Siis ta viis nad oma kotta, tõi toitu lauale ja oli väga rõõmus, et ta kogu oma perega oli saanud usklikuks Jumalasse.

Their worship resulted in others worshiping
   Nende ülistuse tulemusena hakkasid ka teised ülistama
There is a joy of salvation we need to stir up in us
   Me peame endas päästerõõmu üles õhutama

Jesaja 61:10
10 Mina rõõmutsen väga Jehoovas, mu hing ilutseb mu Jumalas, sest ta on mind riietanud päästeriietega, katnud õigusekuuega, otsekui oleks peigmees enesele pähe pannud mähise või pruut ennast kaunistanud ehetega!

            Praise and worship the Lord, and you will walk in His will
               Kiida ja ülista Isandat, ja sa käid Tema tahtes


No comments:

Post a Comment