Sunday, June 30, 2019

Rõõm – Joy #7 : 30.06.19

Rõõm – Joy     7

Matteuse 13:3-4, 19
3 ja tema rääkis neile palju asju tähendamissõnadega. Ta ütles:„Vaata, külvaja läks välja külvama.
4 Ja külvamisel pudenes osa seemet tee äärde ning linnud tulid ja nokkisid selle.
19 Igaühe juurde, kes sõna Kuningriigist kuuleb, ent ei mõista, tuleb kuri ning riisub külvatu ta südamest. See on tee äärde külvatu.

When you hear and do not understand
   Kui sa kuuled ja ei saa aru
The enemy comes; he will take away the truth you heard
   Tuleb vaenlane, ta võtab ära tõe, mida sa kuulsid
            The more we understand and know, the less Satan can come
               Mida enam me mõistame ja teame, seda vähem saab saatan tulla

Johannese 10:10                             AMP
10 Varas ei tule muu pärast kui varastama ja tapma ja hukkama. Mina olen tulnud, et neil oleks elu, ja oleks seda ülirohkesti.

Joy is to be part of a believer’s life
   Rõõm peab olema osa uskliku elust
Joy is the emotion of faith
   Rõõm on usu emotsioon
            You having joy is part of God’s plan for life
               See, et sul on rõõm, on osa Jumala plaanist sinu elu jaoks

Laulud 119:92                                  NLT
92 Kui sinu Seadus ei oleks olnud mu rõõm,siis ma oleksin hukkunud oma viletsuses.

If you do not put your confidence in the Lord, you will not make it 
   Kui sa ei pane oma kindlust Isandasse, ei tule sa toime

Laulud 119:105
105 Sinu sõna on mu jalale lambiks ja valguseks mu teerajal.

Jeremija 29:11
11 Sest mina tunnen mõtteid, mis ma teie pärast mõlgutan, ütleb Issand: need on rahu, aga mitte õnnetuse mõtted, et anda teile tulevikku ja lootust.

            Get to a place you believe God’s Word
  Jõua kohta, kus sa usud Jumala Sõna
            Joy is knowing, God will come through for you
               Rõõm on teadmine, et Jumal tuleb sulle appi
            You can not give, what you do not have
               Sa ei saa anda, mida sul ei ole

1. The Lord will help you in troubles
   1. Isand aitab sind hädaajal

Laulud 54:6
6 Vaata, Jumal on mu abimees, Issand on mu hinge tugi.

Laulud 119:58
58 Ma püüan kõigest südamest leevendada su palet, ole mulle armuline oma ütlust mööda!

2. If it had not been for God, you would fall
   2. Kui Jumal ei oleks seal olnud, oleksid sa langenud

Laulud 124:2-3
2 kui Issand ei oleks olnud meiega, kui inimesed tulid meile kallale,
3 siis nad oleksid meid elusalt neelanud, kui nende viha süttis meie vastu;

Laulud 119:87-88
87 Peaaegu oleksid nad lõpetanud minu elu maa peal. Mina aga ei ole hüljanud su korraldusi.
88 Oma heldust mööda elusta mind, siis ma hoian sinu suu tunnistust!

3. Thank the Lord with all your heart
   3. Täna Isandat kogu oma südamest

Laulud 9:2-3 (Engl vs 1-2)
2 Ma tänan Issandat kõigest südamest, ma kuulutan kõiki su imetöid.
3 Ma olen rõõmus ja ilutsen sinus, ma laulan kiitust sinu nimele, Kõigekõrgem!

Laulud 111:1
1 Halleluuja! Ma tänan Issandat kõigest südamest õiglaste osaduses ja koguduses!

Thank God for the “Almost”, it will bring joy
   Täna Jumalat “Peaaegu” eest, see toob rõõmu
            Don’t complain how you almost didn’t make it
               Ära virise, kuidas sa peaaegu läbi kukkusid
            Stir up your joy, rejoice that you made it
               Õhuta oma rõõm üles, rõõmusta, et sa hakkama said
            Every time it looks tough, stir up your joy
               Iga kord, kui on raske, õhuta oma rõõm üles

Johannese 16:21-22
21 Kui naine toob last ilmale, siis ta on murelik, sest tema tund on kätte jõudnud. Aga kui ta lapse on sünnitanud, ei tuleta ta enam oma vaeva meelde rõõmu pärast, et inimene on sündinud maailma.
22 Nüüd on teilgi muretsemist, aga kui ma näen teid jälle, on teie süda rõõmus ja keegi ei võta teie rõõmu teilt ära.

Filiplastele 4:4
4 Olge ikka rõõmsad Issandas! Taas ma ütlen: Olge rõõmsad!

It is God’s will that your joy overflows
   Jumala tahe on, et su rõõm voolaks üle
Let your joy be seen by others
   Las su rõõm olla teistele nähtav
            Falling in love with Jesus will bring joy to you
               Jeesusesse armumine toob sulle rõõmu

No comments:

Post a Comment