Sunday, June 9, 2019

Rõõm – Joy #4 : 09.06.19

Rõõm – Joy   4

Get joy in your life, then you can add it to every area
   Saa elus rõõmu, siis võid sa seda lisada igasse eluvaldkonda
Your problem isn’t the problems, your strength is
   Sinu probleemiks ei ole probleemid, vaid tugevuse küsimus
Joy from the Lord gives us strength
   Rõõm Isandalt annab meile rõõmu
Discover, grow, and defend your joy
   Avasta, kasvata ja kaitse oma rõõmu

Roomlastele 3:23
23 sest kõik on pattu teinud ja ilma jäänud Jumala kirkusest

We have all missed the mark God set for us
   Me kõik oleme Jumala seatud märgist mööda pannud
There are 2 categories of sin: sin of commissionand sin of omission
   Patte võib olla 2 liiki: tegemisepatt ja tegematajätmisepatt
            Sin is a problem in our lives
               Patt on meie elus probleem
            Sin seems like a better choice, but never is
               Patt näib parema valikuna, aga ei ole seda kunagi

Sin makes you pay                            Proverbs 13:15
   Patt läheb sulle maksma                Õpetussõnad 13:15
Sin hardens your heart                   Hebrews 3:13
   Patt paadutab su südant                Heebrealastele 3:13
Sin steals your life                             Romans 6:23
   Patt varastab su elu                          Roomlastele 6:23
Sin takes your joy                              Psalms 51:9-12
   Patt varastab sinu rõõmu               Laulud 51:9-12

Roomlastele 8:13
13 Sest kui te oma loomuse järgi elate, siis te surete; kui te aga Vaimu abil ihu teod suretate, siis te elate.

You choose what results are in your life
   Sina valid, missugused tulemused su elul on
You do not have to be ruled by sin
   Sa ei pea olema patu valitsuse all

1. Johannese 1:4-10, 2:1-2
4 Ja me kirjutame seda, et meie rõõm oleks täielik.
5 Ja see on sõnum, mida me oleme kuulnud temalt ja kuulutame teile: Jumal on valgus, ja temas ei ole mingit pimedust.
6 Kui me ütleme: „Meil on osadus temaga”, kuid käime pimeduses, siis me valetame ega tee tõtt.
7 Aga kui me käime valguses, nõnda nagu tema on valguses, siis on meil osadus omavahel ning Jeesuse, tema Poja veri puhastab meid kogu patust.
8 Kui me ütleme: „Meil ei ole pattu”, siis me petame iseendid ja tõde ei ole meis.
9 Kui me oma patud tunnistame, on tema ustav ja õige, nõnda et ta annab andeks meie patud ja puhastab meid kogu ülekohtust.
10 Kui me ütleme: „Meie ei ole patustanud”, siis me teeme tema valetajaks ja tema sõna ei ole meis.

1 Mu lapsed, seda ma kirjutan teile, et te ei teeks pattu. Aga kui keegi patustab, siis on meil eestkostja Isa juures, Jeesus Kristus, kes on õige,
2 ning tema on lepitusohver meie pattude eest, kuid mitte üksnes meie, vaid ka terve maailma pattude eest.

Jesaja 53:5a
5 Ent teda haavati meie üleastumiste pärast,löödi meie süütegude tõttu.

Jesus paid for our outward sins, and our inner sins
   Jeesus maksis nii meie väliste kui ka sisemiste pattude eest
Confess your sins to God, and you are forgiven
   Tunnista Jumalale oma patud ja sa oled andeks saanud
You can get back the joy of your salvation
   Sa võid saada tagasi oma päästerõõmu

What does God do with sin?
   Mida teeb Jumal patuga?
            Removes                                                 Psalms 103:11-12
               Eemaldab                                               Laulud 103:11-12
            Casts behind him                                 Isaiah 38:17
               Heidab enda taha                                Jesaja 38:17
            Erases and doesn’t remember         Isaiah 43:25
               Kustutab ja ei mäleta enam              Isaiah 43:25

Be filled with joy, your sins are forgiven!
   Ole rõõmuga täidetud, sinu patud on andeks antud!
            When you sin again, confess that sin to God 
               Kui sa uuesti pattu teed, tunnista see patt Jumalale
            You need joy, so get rid of your sin
               Sul on vaja rõõmu, seepärast saa oma patust lahti
            Then we can live our life with joy and strength
               Siis võime elada oma elusid rõõmu ja tugevusega

Laulud 31:1-5                                  
2  Sinu juures ma otsin pelgupaika, Issand, ärgu ma jäägu iialgi häbisse! Oma õiglust mööda päästa mind!
3 Pööra oma kõrv mu poole, tõtta mind kiskuma välja hädast, ole mulle kaitsjaks kaljuks, mäelinnuse hooneks mu päästmiseks!
4 Sest sina oled mu kalju ja mu mäelinnus, ja oma nime pärast juhatad ja talutad sa mind.
5 Sa viid mu välja võrgust, mis mulle salaja on pandud, sest sina oled mu tugev kaitse. 
6 Sinu kätte ma usaldan oma vaimu, sest sina oled mu lunastanud, Issand, sa tõe Jumal.


No comments:

Post a Comment