Sunday, September 29, 2024

Reisijuht paremasse ellu / Guide to Better Life #1 : 29.09.24

 Reisijuht paremasse ellu / Guide to Better Life    1

On the way to our destination, life changes 

   Teel sihtkohta muutub meie elu

We need Biblical guidance for a better life

   Meil on vaja piibellikku juhatust paremaks eluks

We need to be prepared and equipped for our journey

   Me peame oma teekonna jaoks olema valmis ja varustatud 


2 guarantees in life:

   Elus on kaks garantiid:

1. Tough times will come

   1. Rasked ajad tulevad

2. God is with you

   2. Jumal on koos sinuga


John 16:33 NIV Johannese 16:33

33 Seda ma olen teile rääkinud, et teil oleks rahu minus. Maailmas on teil ahastust, aga olge julged, mina olen maailma ära võitnud!"


Ps 23:4 NIV Laulud 23:4

4 Ka kui ma kõnniksin pimedas orus, ei karda ma kurja, sest sina oled minuga; su karjasekepp ja su sau, need trööstivad mind.


Ps 91:15 NIV Laulud 91:15

15 Ta hüüab mind appi ja ma vastan temale; mina olen ta juures, kui ta on kitsikuses, ma vabastan tema ning teen ta auliseks.


Is 43:2 NIV Jesaja 43:2

2 Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, siis ei uputa need sind; kui sa käid tules, siis sa ei põle ja leek ei kõrveta sind.


Is 60:1 NIV Jesaja 60:1

1 Tõuse, paista, sest sinu valgus tuleb ja Issanda auhiilgus koidab su kohal.


Ps 138:7 NIV Laulud 138:7

7 Kuigi ma käin keset kitsikust, elustad sina mind; mu vaenlaste viha vastu sa sirutad oma käe ja su parem käsi aitab mind.


Is 43:1-2 NIV Jesaja 43:1-2

1 Aga nõnda ütleb nüüd Issand, kes sind, Jaakob, on loonud, ja kes sind, Iisrael, on kujundanud: Ära karda, sest ma olen sind lunastanud, ma olen sind nimepidi kutsunud, sa oled minu päralt!

2 Kui sa lähed läbi vee, siis olen mina sinuga, ja kui sa lähed läbi jõgede, siis ei uputa need sind; kui sa käid tules, siis sa ei põle ja leek ei kõrveta sind.


Do not fear!

   Ära karda!

Even if there is a reason — God will be with you 

   Isegi kui on põhjust – Jumal on koos sinuga

The key word is THROUGH — for every obstacle

   Võtmesõnaks on LÄBI – igast takistusest 

Having a problem, doesn’t make you a bad person 

   Probleemi olemasolu ei tee sinust halba inimest


Problems come from 

   Probleemid tekivad

1. Attacks

   1. Rünnakute tagajärjel

2. Coincidence 

   2. Juhuslikult

3. Harvest 

   3. Lõikusena


There will be challenges, so step wisely

   Ees ootavad väljakutsed, seega tee samme targalt

You can receive Godly guidance 

   Sa võid saada jumalakartlikku juhatust

Don’t judge God only on what happened to you, God is good

   Ära otsusta Jumala üle ainult selle põhjal, mis sinuga juhtus, Jumal on hea

Ps 119:68 NIV Laulud 119:68

68 Sina oled hea ja teed head; õpeta mulle oma määrusi!


Heb 1:3 NIV Heebrealastele 1:3

3 kes, olles tema aupaistus ning ta olemuse kuju ja kandes kõike oma vägeva sõnaga, pärast seda kui ta iseenese läbi oli toimetanud meie pattude puhastuse, istus Ausuuruse paremale käele kõrguses


John 14:9 NIV Johannese 14:9

9 Jeesus ütles talle: "Nii kaua aega olen ma teie juures, ja sa ei ole mind veel ära tundnud, Filippus? Kes on näinud mind, see on näinud Isa. Kuidas sa siis ütled: Näita meile Isa!?


Acts 10:38 NIV Apostlite teod 10:38

38 kuidas Jeesus Naatsaretist, keda Jumal oli võidnud Püha Vaimu ja väega, käis mööda maad head tehes ja parandades kõiki kuradi poolt rõhutuid, sest Jumal oli temaga.


Jesus is a perfect representation of God 

   Jeesus on Jumala täiuslik esindaja

Be convinced God is good

   Ole veendunud, et Jumal on hea

Even if I am going through a test, God is good

   Isegi kui ma lähen läbi katsumuste, on Jumal hea

God will give you strategies and a way out 

   Jumal annab sulle strateegiad ja väljapääsu


Ps 16:8-9 NIV Laulud 16:8-9

8 Ma pean Issandat alati oma silma ees, ma ei kõigu, sest tema on mu paremal pool.

9 Sellepärast rõõmutseb mu süda ja mu hing ilutseb; ka mu ihu võib julgesti elada.


He will lead us to something better 

   Ta juhib meid millessegi paremasse

Set your heart and mind on God’s Word, and you will not fear 

   Suuna oma süda ja meel Jumala Sõnale ja sa ei pea kartma


No comments:

Post a Comment