Sunday, June 11, 2023

Meie Isa / Our Father #7 - 11.06.23

Meie Isa / Our Father     7


Our Father is faithful

   Meie Isa on ustav

Prayer develops relationship with your Father 

   Palve arendab sinu suhet Isaga

When you talk to Him, always acknowledge who He is

   Kui sa Temaga räägid, siis alati tunnista, kes Ta on

Then you can ask for what you need

   Seejärel võid paluda, mida sa vajad


Mat 6:31-33 NLT Matteuse 6:31-33

31 Ärge siis hakake muretsema, öeldes: „Mis me sööme?” või „Mis me joome?” või „Millega me riietume?”

32 Sest kõike seda taotlevad paganad. Teie taevane Isa teab ju, et te seda kõike vajate.

33 Aga otsige esmalt Jumala riiki ja tema õigust, siis seda kõike antakse teile pealegi!


Our Father knows, and He is able to provide

   Meie Isa teab ja Ta on võimeline varustama


Mat 7:9-11 NLT Matteuse 7:9-11

9 Kas on teie seas sellist inimest, kellelt ta poeg palub leiba, ent tema annab talle kivi?

10 Või kui ta palub kala, ent ta annab talle mao?

11 Kui nüüd teie, kes olete kurjad, oskate anda häid ande oma lastele, kui palju enam teie Isa, kes on taevas, annab head neile, kes teda paluvad!


Our Father is good and He loves you

   Meie Isa on hea ja Ta armastab sind

Our Father is almighty, and can do anything 

   Meie Isa on kõikvõimas ja ta võib teha kõike

Who is your faith and trust in?

     Kelle peal on sinu usk ja usaldus?


James 1:17 NIV Jakoobuse 1:17

17 Iga hea and ja iga täiuslik kink tuleb ülalt, valguste Isalt, kelle juures ei ole muutust ega varjutuste varju.


When God gives to you, it is always good

   Kui Jumal sulle midagi annab, siis on see alati hea


2. Tim 1:11-12 NIV 2. Timoteosele 1:11-12

11 mille kuulutajaks ja apostliks ning õpetajaks mind on seatud.

12 Sel põhjusel ma ka kannatan. Ent ma ei häbene, sest ma tean, kellesse ma olen uskuma hakanud ja olen veendunud, et tema on vägev hoidma minu hoolde usaldatut oma päevani.


You must be convinced your Father is able to bless you

   Sa pead olema veendunud, et sinu Isa suudab sind õnnistada

Faith can’t stand alone, you must be convinced and persuaded 

   Usk ei saa seista üksi, sa pead olema kindel ja veendunud

Know whom you believe in, and that He is able

   Tunne Teda, kellesse sa usud ja tea, et Ta on võimeline

To be confident you need: information, recommendation, observation, reputation 

   Et olla kindel, on sul vaja: infot, soovitusi, tähelepanekuid, mainet


Rom 12:11 NLT Roomlastele 12:11

Teenige Issandat tüdimatu innuga ja vaimult tulisena!


Do not be lazy, stay humble and thankful 

   Ära ole laisk, jää alandlikuks ja tänulikuks

God wants to bless us, but it comes with a warning — Don’t forget me

   Jumal tahab õnnistada, aga see tuleb hoiatusega – Ära unusta mind

 

Gen 17:1 NLT 1. Moosese 17:1

1 Kui Aabram oli üheksakümmend üheksa aastat vana, siis Issand ilmutas ennast Aabramile ja ütles temale: „Mina olen Kõigeväeline Jumal, käi minu palge ees ja ole vaga!


Ps 91:1-2 NLT Laulud 91:1-2

1 Kes Kõigekõrgema kaitse all elab ja alati Kõigeväelise varju all viibib,

2 see ütleb Issandale: „Sina oled mu varjupaik ja mu kindel mäelinnus, mu Jumal, kelle peale ma loodan!”


Our Father is almighty

   Meie Isa on kõikvõimas

He can do anything, and no one can stop Him

   Ta suudab kõike ja mitte keegi ei saa Teda peatada

Put your trust in your Heavenly Father

   Pane oma usaldus oma Taevase Isa peale

I know whom I believe in, and I know He is able

   Ma tean kellesse ma usun ja ma tean, et Ta suudab



No comments:

Post a Comment