Sunday, April 23, 2023

Kuidas ma tean… ? — How do I know… ? #8 : 23.04.23

Kuidas ma tean… ? — How do I know… ?     8

How do I know God is real?

   Kuidas ma tean, et Jumal olemas?

How do I know the Bible is true? 

   Kuidas ma tean, et piibel on tõde?

How do I know God loves me?

   Kuidas ma tean, et Jumal armastab mind? 

How do I know Jesus is the only way?

   Kuidas ma tean, et Jeesus on ainus tee?

How do I know why Jesus came?

   Kuidas ma tean, miks Jeesus tuli?

How do I know Jesus is risen?

   Kuidas ma tean, et Jeesus on surnuist üles tõusnud?

How do I know Jesus is our healer?

   Kuidas ma tean, et Jeesus on meie tervendaja?

How do I know anyone can be saved?

   Kuidas ma tean, et igaüks võib saada päästetud?


Luke 15:13, 20, 24 NLT Luuka 15:13, 20, 24

13 Ja juba mõne päeva pärast kogus noorem poeg kõik kokku ning reisis kaugele maale, ja seal pillas ta ära oma vara, elades ohjeldamatult.

20 Ja ta tõusis ja asus teele oma isa juurde. Aga kui ta alles kaugel oli, nägi isa teda ja tal hakkas hale ning ta jooksis ja langes poja kaela ja andis talle suud.

24 sest see mu poeg oli surnud, ja on jälle saanud elavaks, ta oli kadunud, ja on leitud!" Ja nad hakkasid rõõmsasti pidutsema.


Away from God we are dead, coming to Him we receive life

   Jumalast eemal me oleme surnud, Tema juurde tulles me võtame vastu elu

You can’t do anything that is too much for God to forgive

   Sa ei saa teha midagi, mis oleks liiga palju Jumalale andeks anda

We all need to come home to the Father 

   Me kõik peame tulema koju Isa juurde

Salvation is for everyone, including you

   Lunastus on kõigi jaoks, kaasa arvatud sinu jaoks


Ps 19:1-5 NLT Laulud 19:2-6

2 Taevad jutustavad Jumala au ja taevalaotus kuulutab tema kätetööd!

3 Päev peab päevale kõnet ja öö kuulutab ööle Jumala tarkust!

4 Ei ole see kõne ega sõnad, mille hääl ei kostaks!

5 Üle kogu ilmamaa käib nende kõla, maailma otsani nende sõna; neisse on ta püstitanud telgi päikesele!

6 Ja see tuleb välja nagu peig oma kambrist, ta on rõõmus nagu kangelane jooksmas oma rada!


All creation speaks of God’s greatness and power

   Kogu loodu räägib Jumala suurusest ja väest

There is no excuse for anyone not to believe in Him

   Mitte kellelgi ei ole ettekäänet Temasse mitte uskumiseks


God is calling everyone

   Jumal kutsub igaüht




John 3:16-17 NIV Johannese 3:16-17

16 Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et ta oma ainusündinud Poja on andnud, et ükski, kes temasse usub, ei hukkuks, vaid et tal oleks igavene elu.

17 Jumal ei ole ju läkitanud oma Poega maailma, et ta kohut mõistaks maailma üle, vaid et maailm tema läbi päästetaks.


God is not choosing who is saved, you choose

   Jumal ei vali, kes saab päästetud, see on sinu valik

The gift of salvation is for whoever believes

   Pääste kingitus on igaühe jaoks, kes usub


John 8:12 NIV Johannese 8:12

12 Siis rääkis Jeesus jälle neile ning ütles: "Mina olen maailma valgus. Kes mind järgib, see ei käi pimeduses, vaid temal on elu valgus!"


He will deliver you out of darkness, and celebrate you

Ta toob sind välja pimedusest ja rõõmustab sinu üle


Salvation is for all

   Pääste on kõigi jaoks


Acts 2:21 NIV Apostlite teod 2:21

21 Ja sünnib, et igaüks, kes hüüab appi Issanda nime, päästetakse."


You just believe in your heart and call on Jesus

   Sa lihtsalt usud oma südames ja palud Jeesust appi


Rom 10:9-13 NIV Roomlastele 10:9-13

9 Kui sa oma suuga tunnistad, et Jeesus on Issand, ja oma südames usud, et Jumal on ta üles äratanud surnuist, siis sind päästetakse,

10 sest südamega usutakse õiguseks, suuga aga tunnistatakse päästeks.

11 Sest Pühakiri ütleb: "Ükski, kes usub temasse, ei jää häbisse."

12 Ei ole ju erinevust juudi ja kreeklase vahel, sest seesama Issand on kõikide Issand, rikas kõikide heaks, kes teda appi hüüavad.

13 Sest igaüks, kes hüüab appi Issanda nime, päästetakse.


Anyone who calls on Jesus will be saved

   Igaüks, kes palub Jeesust, saab päästetud


John 6:40 NIV Johannese 6:40

40 See ongi mu Isa tahtmine, et igaühel, kes näeb Poega ning temasse usub, oleks igavene elu, ja viimsel päeval mina äratan ta üles."


No death for believers, we go from life to more life

   Usklike jaoks ei ole surma, me läheme elust rohkema eluni


There is a penalty for everyone who ignores God’s call

   Karistus ootab igaüht, kes eirab Jumala kutset


John 3:18, 36 NIV Johannese 3:18, 36

18 Kes temasse usub, selle üle ei mõisteta kohut, ja kes ei usu, selle üle on kohus juba mõistetud, sest ta ei ole uskunud Jumala ainusündinud Poja nimesse.

36 Kes usub Pojasse, sellel on igavene elu, aga kes ei kuula Poja sõna, see ei näe elu, vaid tema peale jääb Jumala viha.


If you reject Jesus, you will not be saved

   Kui sa lükkad tagasi Jeesuse, siis sa ei saa päästetud


Mat 10:33 NLT Matteuse 10:33

33 Aga igaühe, kes iganes minu ära salgab inimeste ees, tema salgan ära ka mina oma Isa ees, kes on taevas.


Jesus doesn’t choose this, you choose it

   Jeesus ei tee valikut, see on sinu valik

But anyone can be saved

   Aga igaüks võib saada päästetud


Jesus has done all He can to reach you

   Jeesus on teinud kõik, mis Tema võimuses, et sinuni jõuda


2. Cor 5:21 NIV 2. Korintlastele 5:21

21 Ta on teinud patuks meie asemel selle, kes patust midagi ei teadnud, et meie saaksime Jumala õiguseks tema sees.


Jesus became sin on the cross as our substitute

   Jeesus sai ristil patuks meie asendajana

God treats Jesus, as if He lived my life

   Jumal kohtleb Jeesust nagu Ta elaks minu elu

God treats me, as if I lived Jesus’ life

   Jumal kohtleb mind, nagu mina elaks Jeesuse elu


Col 2:13 NLT Koloslastele 2:13

13 Ka teid, kes olite surnud üleastumistes ja oma ümberlõikamata lihas, on ta ühes temaga teinud elavaks, andes meile andeks kõik üleastumised,


1. John 5:11-12 NLT 1. Johannese 5:11-12

11 Ja see on see tunnistus, et Jumal on meile andnud igavese elu ja see elu on tema Pojas.

12 Kellel on Poeg, sellel on elu; kellel Jumala Poega ei ole, sellel ei ole elu.


No comments:

Post a Comment