Sunday, November 6, 2022

See on tee — This is the Way #1 : 06.11.22

 See on tee — This is the Way   1


John 14:6 NIV Johnannese 14:6

6 Jeesus ütles talle: „Mina olen tee ja tõde ja elu. Ükski ei saa minna Isa juurde muidu kui minu kaudu.


Jesus is the way

   Jeesus on tee

It is a decision to follow Jesus and His way

     Jeesuse ja Tema tee järgimine on otsus


Mat 16:24-25 NIV Matteuse 16:24-25

24 Siis Jeesus ütles oma jüngritele: "Kui keegi tahab minu järele tulla, siis ta salaku end ning võtku oma rist enese peale ja järgigu mind.

25 Sest kes iganes oma hinge tahab päästa, see kaotab selle; aga kes oma hinge kaotab minu pärast, see leiab selle.


Give up your way, and follow His

   Loobu oma teest ja järgi Tema teed

Jesus will make sure you are happy and blessed 

   Jeesus teeb kindlaks, et sa oled õnnelik ja õnnistatud


Acts 22:3-5 NLT Apostlite teod 22:3-5

3 "Mina olen Juuda mees, sündinud Tarsoses Kiliikiamaal ja üles kasvatatud siinsamas linnas, Gamalieli jalgade ees, õpetatud täpselt esiisade Seadust mööda, olles innukas Jumala nõudja, nii nagu teie kõik tänapäeval olete.

4 Sellisena ma kiusasin surmani taga usuteed, pannes ahelaisse ja toimetades vanglasse nii mehi kui naisi.

5 Nõnda võivad mu kohta tunnistada ka ülempreester ja vanemad, kelle käest ma sain kirju viimiseks nende vendade kätte Damaskusesse. Ja ma kavatsesin ka sealseid usklikke tuua aheldatult Jeruusalemma, et neid karistataks.


Name of the first Church was — The Way

   Algkoguduse nimi oli - Tee

Paul became a huge part of the Way

   Paulusest sai suur osa Teest


Acts 9:15-16 NIV Apostlite teod 9:15-16

15 Aga Issand ütles talle: "Mine, sest tema on mul valitud tööriist minu nime kandma rahvaste ja kuningate ja Iisraeli laste ette,

16 sest mina tahan talle näidata, mida kõike ta peab kannatama minu nime pärast."


Paul knew the Lord was with him, so it would end glorious 

   Paulus teadis, et Isand oli koos temaga ja lõpp on auline


Be careful not to lose your fire serving God

   Ole ettevaatlik, et sa Jumalat teenides oma tuld ei kaotaks 


Heb 10:23-24 NLT Heebrealastele 10:23-24

23 ja ihu poolest pestud puhta veega, pidagem kõikumata kinni lootuse tunnistusest. Sest ustav on see, kes seda on tõotanud.

24 Ja pidagem üksteist silmas õhutamiseks armastusele ja headele tegudele.


We should motivate one another 

   Me peaksime üksteist motiveerima

Doing it stirs them up, and you up

   See õhutab üles neid ja ka sind ennast


Paul said, “I am so happy, my joy is endless”

   Paulus ütles: “Ma olen nii õnnelik, mu rõõm on lõputu.”


Phil 4:13 NIV Filiplastele 4:13

3 Ma suudan kõik tema läbi, kes teeb mind vägevaks.


If you go the way of Jesus, He will strengthen you

   Kui sa käid Jeesuse teed, teeb Ta sind tugevaks

Even in difficulties, you can be happy

   Isegi raskustes võid sa õnnelik olla


John 10:27-28 NIV Johannese 10:27-28

27 Minu lambad kuulevad minu häält ja mina tunnen neid ja nad järgnevad mulle

28 ning ma annan neile igavese elu ja nad ei hukku iialgi ning keegi ei kisu neid minu käest.


Get better at hearing the voice of Jesus, and following

   Saa paremaks Jeesuse hääle kuulmises ja sellele järgnemises


2. Cor 12:10 NLT 2. Korintlastele 12:10

10 Sellepärast olen meeleldi nõtrustes, vägivalla all, hädades, tagakiusamistes ja kitsikustes Kristuse pärast; sest kui olen nõder, siis olen vägev!


When you feel everything is against you, get happy and trust Jesus

   Kui sa tunned, et kõik on sinu vastu, ole rõõmus ja usalda Jeesust

You do not need to worry about threats in life

   Sa ei pea muretsema elu ohtude pärast

When you are weak, He is strong

   Kui sina oled nõrk, on Tema tugev


1. Cor 15:57 NIV 1. Korintlastele 15:57

57 Aga tänu olgu Jumalale, kes meile võidu annab meie Issanda Jeesuse Kristuse läbi!


John 14:6 NIV Johannese 14:6

6 Jeesus ütles talle: „Mina olen tee ja tõde ja elu. Ükski ei saa minna Isa juurde muidu kui minu kaudu.


As a part of a church, you belong to the Way

   Osana kogudusest kuulud sa Teele

We can give and receive here, and have fun doing it

   Me võime siin anda ja vastu võtta ning seda nautida

No comments:

Post a Comment