Sunday, July 31, 2022

Tugev USK — Strong FAITH #6 : 31.07.22

 Tugev USK — Strong FAITH 6

Faith is: believing God, and saying what He said

   Usk on: uskuda Jumalat ja öelda, mida Tema ütles

Faith is: being fully persuaded God will do what He promised 

   Usk on: olla täiesti veendunud, et Jumal teeb seda, mida Ta on tõotanud 

Patience keeps faith active, until you see the answer 

   Kannatlikkus hoiab usu aktiivsena, kuni sa näed vastust

Faith comes by hearing, and accepting what you heard it truth 

   Usk tuleb kuulmisest ja võttes tõena vastu selle, mida sa kuuled


2. Cor 4:13 NIV 2. Korintlastele 4:13

13 Aga et meil on sellesama usu vaim, millest on kirjutatud: "Ma usun, seepärast ma räägin", siis meiegi usume ja ka räägime


Put faith in God’s power and speak boldly

   Usu Jumala väesse ja räägi julgelt


2. Cor 4:18 NIV 2. Korintlastele 4:18

18 meile, kes me ei pea silmas nähtavat, vaid nähtamatut, sest nähtav on mööduv, nähtamatu aga igavene.


Keep believing for what you can not see yet

   Jätka uskumist sellesse, mida sa veel ei näe


2. Cor 5:7 NIV 2. Korintlastele 5:7

7 sest me käime usus, mitte nägemises


See God’s promises as more real than your situation

   Näe Jumala tõotusi tõelisemana kui sinu olukord

What you believe will rule your life

   See, mida sa usud, juhib su elu


Gal 2:20 NIV Galaatlastele 2:20

19 Sest mina olen käsu läbi käsule surnud, et ma elaksin Jumalale; ma olen ühes Kristusega risti löödud!

20 Ent nüüd ei ela enam mina, vaid Kristus elab minu sees! Ja mida ma nüüd elan lihas, seda ma elan usus Jumala Pojasse, kes mind on armastanud ja on iseenese andnud minu eest.


Strong Faith is powerful and available to everyone 

   Tugev usk on võimas ja kõigile kättesaadav 

Problems can’t stop you

   Probleemid ei saa sind peatada

But what you believe about your problems can

   Kuid see, mida sa oma probleemide kohta usud, võib

It is a matter of your strength, so grow strong in faith

   See on sinu tugevuse küsimus, seega kasva usus tugevaks

You get strong faith by feeding on what God says

   Sa saavutad tugeva usu, kui sa elad (toitud) sellest, mida Jumal ütleb

What you feed grows — What you starve dies

   See, mida toidad, kasvab – see, mida näljutad, sureb


Act on what you hear, and you get stronger in faith

   Tegutse selle põhjal, mida kuuled, ja sa saad usus tugevamaks

The woman with constant bleeding

   Veritõbine naine

Impossible for Mary to have a child 

   Maarja võimetus last saada


Luke 1:38 Amp Luuka 1:38

38 Aga Maarja ütles: "Vaata, siin on Issanda teenija, sündigu mulle sinu sõna järgi!" Ja ingel läks ära tema juurest.


Man with leprosy and questions 

   Pidalitõvega mees ja küsimused


Mark 1:40-42 NIV Markuse 1:40-42

40 Ja Jeesuse juurde tuli pidalitõbine, palus teda ja põlvili heites ütles talle: "Kui sa tahad, siis sa võid mu puhtaks teha!"

41 Ja Jeesusel hakkas temast hale, ta sirutas oma käe välja, puudutas teda ja ütles: "Ma tahan, saa puhtaks!"

42 Ja otsekohe lahkus pidalitõbi temast ja ta sai puhtaks.


Your faith will never go beyond your questions

   Sinu usk ei lähe kunagi su küsimustest kaugemale

Peter letting down nets for a catch

   Peetrus laseb saagiks võrgud sisse


Luke 5:5 NIV Luuka 5:5

5 Siimon vastas talle: "Õpetaja, me oleme terve öö vaeva näinud ega ole midagi saanud! Aga sinu sõna peale lasen ma võrgud vette."


Acting on God’s promises strengthens your faith

   Jumala tõotuste järgi tegutsemine tugevdab su usku

The Bible is God speaking to you

   Piibel on Jumal sinuga rääkimas

No comments:

Post a Comment