Sunday, July 17, 2022

Tugev USK — Strong FAITH #4 : 17.07.22

Tugev USK — Strong FAITH 4


Faith is: believing God, and saying what He said

   Usk on: uskuda Jumalasse ja öelda, mida Tema on öelnud

Righteous live by faith

   Õige elab usust

Faith releases what grace contains 

   Usk vabastab selle, mis sisaldub armus

Faith will lead you to peace and rest

   Usk juhib sind rahu ja puhkuseni


Heb 11:6 Heebrealastele 11:6

6 Aga ilma usuta on võimatu olla meelepärane; sest kes Jumala juurde tuleb, peab uskuma, et tema on olemas ja et ta annab palga neile, kes teda otsivad.


When you believe God, it pleases God

   Jumalale meeldib, kui sa Temasse usud

If you believe Him, you will believe what He said

   Kui sa Temasse usud, usud sa seda, mida Ta on öelnud

Faith gets stronger by continually listening to God’s Word

   Usk saab tugevamaks Jumala Sõna jätkuvalt kuulates


Faith and fear are opposite spiritual forces 

   Usk ja hirm on vastandlikud vaimsed jõud

Everyone believes something

   Kõik usuvad millessegi

Unbelief choses to believe opposite of what God said

   Uskmatus valib uskuda vastupidist sellele, mida Jumal on öelnud

Doubt is when you do not know what to believe 

   Kahtlus tähendab, et sa ei tea, mida uskuda


Mark 16:14 Markuse 16:14

16 Kes usub ja keda ristitakse, see saab õndsaks; aga kes ei usu, see mõistetakse hukka.


God’s Word will either change you, or harden your heart

   Jumala Sõna kas muudab sind või teeb su südame kõvaks

Jesus rebuked them for their unbelief and stubbornness 

   Jeesus sõitles neid nende uskmatuse ja kangekaelsuse pärast

We are believers, we know what to believe

   Me oleme usklikud ja teame, mida uskuda


For evil things against you to cause destruction, you need to fear 

   Selleks, et kurjad asjad sinu vastu saaksid põhjustada hävingut, pead sa kartma

You need to know — God is still God

   Sa pead teadma – Jumal on ikka Jumal

Faith works for you, fear works against you

   Usk töötab sinu kasuks, hirm sinu vastu


Gen 2:15-17 1. Moosese 2:15-17

15 Ja Jehoova Jumal võttis inimese ja pani ta Eedeni aeda harima ja hoidma.

16 Ja Jehoova Jumal keelas inimest ja ütles: "Kõigist aia puudest sa võid küll süüa,

17 aga hea ja kurja tundmise puust sa ei tohi süüa, sest päeval, mil sa sellest sööd, pead sa surma surema!"


We must be spiritually connected to God

   Meil on vaja Jumalaga vaimselt ühenduses olla 


Gen 3:10 1. Moosese 3:10

10 Ja tema vastas: "Ma kuulsin su häält rohuaias ja kartsin, sest ma olen alasti. Sellepärast ma peitsin enese ära!"


He was afraid, because he lost his connection of God

   Ta kartis, sest oli kaotanud oma ühenduse Jumalaga 

Fear will keep you from the blessings of God in life

   Hirm hoiab sind eemal Jumala õnnistustest

Faith will trust God to cover you every day

   Usk usaldab, et Jumal kaitseb sind iga päev


Faith comes when you hear the Word, fear goes when you hear the Word

   Usk tuleb, kui sa kuuled Sõna, hirm kaob, kui sa kuuled Sõna

Faith and fear work on same principles 

   Usk ja hirm töötavad samadel põhimõtetel

Whenever God says, “Do not fear”, it is connected to a promise

   Kui Jumal ütleb: “Ära karda,” on see alati seotud mõne tõotusega


Luke 8:49-50 Luuka 8:49-50

49 Kui tema alles rääkis, tuli kogudusekoja ülema perest keegi ning ütles: "Su tütar on surnud, ära tülita enam õpetajat!"

50 Aga seda kuuldes vastas Jeesus temale: "Ära karda, usu vaid, siis ta saab abi!"


Is 41:10-13 Jesaja 41:10-13

10 ära karda, sest mina olen sinuga; ära vaata ümber, sest mina olen su Jumal: ma teen sind tugevaks, ma aitan sind, ma toetan sind oma õiguse parema käega!

11 Vaata, häbenema ja piinlikkust tundma peavad kõik, kes on sinule vihased; olematuks saavad ja hukkuvad mehed, kes riidlevad sinuga!

12 Sa otsid, aga enam sa ei leia neid mehi, kes võitlevad sinuga; olematuks saavad ja lõpevad mehed, kes sõdivad sinuga!

13 Sest mina olen Jehoova, su Jumal, kes kinnitab su paremat kätt, kes sulle ütleb: "Ära karda, mina aitan sind!"





No comments:

Post a Comment