Sunday, February 27, 2022

Eesti Vabariigi aastapäeva teenistus - Estonian Independence Service : 27.02.22

Estonian Independence Service


Ps 37:7-9 Laulud 37:7-9

7 Ole vait Issanda ees ja oota teda; ära ärritu sellest, kelle tee õnnestub, ega mehest, kes teeb kavalusi!

8 Hoidu meelepahast ja hülga viha, ära ärritu; sellest tuleb vaid paha! 

9 Sest kurjad hävitatakse; aga kes Issandat ootavad, need pärivad maa.


Signing brought unity, but the hand of God gave us freedom

   Laulmine tõi ühtsuse, aga Jumala käsi andis meile vabaduse

In the 80’s the church around the world was praying 

   80ndatel kogudus üle maailma oli palves

For the Wall and Iron Curtain to fall

   Et Müür ja Raudne Eesriie langeks


Ps 2:8 Laulud 2:8

8 Küsi minult, ja ma annan paganad su pärandiks ning ilmamaa otsad su omandiks.


Mat 24:14 Matteuse 24:14

14 Ja seda Kuningriigi evangeeliumi kuulutatakse kogu ilmamaale, tunnistuseks kõigile rahvastele, ja siis tuleb lõpp.


Mark 16:15-16 Markuse 16:15-16

15 Ja Jeesus ütles neile: „Minge kõike maailma, kuulutage evangeeliumi kogu loodule!

16 Kes usub ja on ristitud, see päästetakse, aga kes ei usu, mõistetakse hukka.


Map


Most of the world had never heard of Estonia when it declared independence 

   Enamus maailmast ei olnud kuulnud Eestist kui me kuulutasime välja iseseisvuse

Estonia led the way for many other nations to follow

   Eesti näitas teed teistele rahvustele järgimiseks

The world was amazed as freedom came without war

   Maailm oli hämmastunud, sest vabadus tuli ilma sõjata

Never forget where we came from, and be thankful

   Ära unusta kuskohast me tuleme ja ole tänulik


There is natural freedom, and also spiritual freedom

   On olemas loomulik vabadus ja vaimne vabadus


Luke 4:18-19 Luuka 4:18-19

18 „Issanda Vaim on minu peal, seepärast on ta mind salvinud. Ta on mind läkitanud kuulutama vaestele rõõmusõnumit, kuulutama vangidele vabakslaskmist ja pimedatele nägemist, laskma vabadusse rõhutuid,

19 kuulutama Issanda meelepärast aastat.”


2. Cor 3:16-17 2. Korintlastele 3:16-17

16 Aga kui nende süda pöördub Issanda poole, siis võetakse kate ära.

17 Ent Issand on Vaim, ja seal, kus on Issanda Vaim, on vabadus.


John 8:31-32, 36 Johannese 8:31-32, 36

31 Siis ütles Jeesus juutidele, kes temasse uskusid: „Kui te jääte minu sõnasse, siis te olete tõesti minu jüngrid

32 ning tunnetate tõde, ja tõde vabastab teid.”

36 Kui nüüd Poeg teid vabastab, siis olete tõepoolest vabad.


Take advantage of your natural freedom

   Kasuta ära oma loomulik vabadus

Do not neglect or forget your spiritual freedom

   Ära jäta unurusse ega unusta oma vaimset vabadust


Gal 5:13 Galaatlastele 5:13

13 Teie, vennad, olete kutsutud vabaduseks. Ärge ainult tehke vabadusest õigustust lihalikule loomusele, vaid teenige üksteist armastuses!


Don’t let your freedom pull you away from God

   Ära lase oma vabadusel sind Jumalast eemale tõmmata 


Ps 118:5-6 NLT Laulud 118:5-6

5 Kitsikuses ma hüüdsin appi Issandat, Issand vastas mulle, asetas mind avarusse.

6 Issand on minuga, ei ma karda. Mis võib inimene mulle teha?


NLT 5 In my distress I prayed to the Lord, and the Lord answered me and set me free.

6 The Lord is for me, so I will have no fear. What can mere people do to me?

5 Oma ahastuses palusin ma Isandat ning Isand vastas mulle ja tegi mind vabaks.

6 Isand on minu poolt, sellepärast ei ole mul hirmu. Mida võivad pelgalt inimesed mulle teha?



No comments:

Post a Comment