Sunday, May 23, 2021

Alati hämmastunud, mitte kunagi Üllatunud — Always Amazed, Never Surprised #7 : 23.05.21

Alati hämmastunud, mitte kunagi Üllatunud — Always Amazed, Never Surprised    7

God anoints us to help us do great things

   Jumal võiab meid, et aidata meil teha suuri asju

The anointing makes us better

   Võidmine teeb meid paremaks

Anointing is available to everyone

   Võidmine on kõigile kättesaadav

Anointing is when the Holy Spirit comes on you

   Võidmine tuleb sinu peale Püha Vaimuga 


John 14:16-17 Johannese 14:16-17

16 Ja mina palun Isa, ja tema annab teile teise Trööstija, et see teie juurde jääks igavesti,

17 tõe Vaimu, keda maailm ei või vastu võtta, sellepärast et ta teda ei näe ega tunne; aga teie tunnete teda, sest tema jääb teie juurde ja tahab olla teie sees.

Holy Spirit is in you, but He can come upon you

   Püha Vaim on sinu sees, aga Ta võib tulla sinu peale


Acts 1:8 Apostlite teod 1:8

8 aga te saate Püha Vaimu väe, kes tuleb teie peale, ja peate olema minu tunnistajad Jeruusalemmas ja kõigel Juuda- ja Samaariamaal ja maailma otsani!"


God wants you to tell others about Him

   Jumal tahab, et sa räägiksid Temast teistele


Luke 4:18-19 Luuka 4:18-19

18 "Issanda Vaim on minu peal; seepärast on ta mind võidnud kuulutama evangeeliumi vaestele; ta on mind läkitanud kuulutama vabakssaamist seotuile ja nägemist pimedaile, laskma rõhutuid vabadusse,

19 kuulutama Issanda meelepärast aastat!"


Acts 10:38 Apostlite teod 10:38

38 kuidas Jumal Jeesuse Naatsaretist oli võidnud Püha Vaimu ja väega ja kuidas tema käis mööda maad ja tegi head ning parandas kõiki, kelle üle kurat oli saanud võimuse; sest Jumal oli temaga.


God anointed Jesus, and people received from it

   Jumal võidis Jeesuse ning inimesed said sellest osa

John 14:12-13 Johannese 14:12-13

12 Tõesti, tõesti ma ütlen teile, et kes usub minusse, see teeb ka neid tegusid, mida mina teen, ja teeb veel suuremaid kui need on, sest mina lähen Isa juurde!

13 Ja mida te iganes palute minu nimel, seda ma teen, et Isa austataks Pojas!


You can do what Jesus did, because it is the same Holy Spirit

   Sa võid teha seda, mida Jeesus tegi, sest Püha Vaim on sama 


The anointing will help you

   Võidmine aitab sind

Gives boldness and inspiration

   Annab julgust ja inspiratsiooni

Acts 4:29-31 Apostlite teod 4:29-31

29 Ja nüüd vaata, Issand, nende ähvardamistele ja anna oma sulastele kõige julgusega rääkida sinu sõna,

30 oma kätt sirutades selleks, et tervekssaamised ning tunnustähed ja imed sünniksid sinu püha sulase Jeesuse nime läbi!"

31 Ja kui nad olid palvetanud, kõikus paik, kus nad koos olid, ning nad kõik said täis Püha Vaimu ja rääkisid Jumala sõna julgesti.


1. Cor 2:3-5 1. Korintlastele 2:3-5

3 Ja mina olin teie juures nõtruses ja kartuses ja suures väristuses.

4 Ja minu kõne ja minu jutlus ei olnud inimliku tarkuse meelitavais sõnus, vaid Vaimu ja väe osutamises,

5 et teie usk ei oleks inimeste tarkuses, vaid Jumala väes.


Gives knowledge

   Annab teadmised


1. John 2:20 1. Johannese 2:20

20 Teil on võidmine Pühalt ja teil kõigil on teadmine.


Teaches you

   Õpetab sind


1. John 2:27 1. Johannese 2:27

27 Ja teie - see võidmine, mille te olete saanud temalt, jääb ju teisse ja teil ei ole vajadust, et keegi teid õpetaks; vaid nagu tema võidmine teid kõiges õpetab, nõnda on see tõsi ega ole vale; ja nõnda nagu see teid on õpetanud, nõnda püsige temas.


Changes you

   Muudab sind


1. Sam 10:6-7 1. Saamueli 10:6-7

6 Siis tuleb Jehoova vaim võimsasti su peale, sa hakkad ühes nendega prohvetlikult rääkima ja muutud ise teiseks meheks.

7 Kui need märgid sul täide lähevad, siis tee, mis sul tuleb teha, sest Jumal on sinuga!


1. Sam 16:13 1. Saamueli 16:13

13 Ja Saamuel võttis õlisarve ja võidis teda ta vendade keskel. Ja Jehoova vaim tuli võimsasti Taaveti peale, alates sellest päevast ja edaspidi. Ja Saamuel tõusis ning läks Raamasse.


Ps 23:5b Laulud 23:5b

5b sa võiad mu pea õliga, mu karikas on üleni täis!

Seek after the anointing, and you will always have the anointing

   Otsi võidmist ja sul võib alati olla võidmine


John 7:37-38 Johannese 7:37-38

37 Aga pühade viimsel, suurel päeval seisis Jeesus ja kõneles valju häälega ning ütles: "Kui kellelgi on janu, see tulgu minu juurde ja joogu!

38 Kes usub minusse, nagu Kiri ütleb, selle ihust peavad voolama elava vee jõed!"


When you sense the presence of the Lord helping you

   Kui sa tunnetad Jumala ligiolu sind aitamas

Always be amazed, never be surprised

   Ole alati hämmastunud, mitte kunagi üllatunud

No comments:

Post a Comment