Sunday, August 12, 2018

Jumala Kutse – God’s Calling #6 : 12.08.18

Jumala Kutse – God’s Calling   6

You are called by God to tell others about Jesus
   Jumal on sind kutsunud rääkima inimestele Jeesusest
You are called by God to do something specific
   Jumal kutsus sind kindla eesmärgiga

2. Timoteosele 1:9
9 kes on meid päästnud ja kutsunud püha kutsega, mitte meie tegude järgi, vaid omaenese kavatsuse ja armu järgi, mis meile on antud Kristuses Jeesuses
enne igavesi aegu

When God calls you, you may not understand it at first
   Kui Jumal sind kutsub, ei pruugi sa sellest kohe aru saada
But have a heart that is willing to step out and serve
   Aga ole oma südames valmis välja astuma ja teenima

God called Samuel
   Jumal kutsus Saamueli

1. Saamueli 3:1
1 Ja poiss Saamuel teenis Issandat Eeli juhatusel; Issanda sõna oli  neil päevil haruldane, nägemused ei olnud sagedased.

Samuel was serving Eli in the temple
   Saamuel teenis Eelit templis

1. Saamueli 3:2-4
2 Aga kord kui Eeli, kelle silmad hakkasid tuhmiks jääma, nõnda et  ta enam ei näinud, magas oma asemel,
3 kui Jumala lamp ei olnud veel kustunud ja Saamuel magas Issanda templis, seal, kus oli Jumala laegas,
4 hüüdis Issand Saamueli. Ja tema vastas: „Siin ma olen!”

God saw his servant heart
    Jumal nägi tema teenija südant

1. Saamueli 3:5
5 Ja ta jooksis Eeli juurde ning ütles: „Siin ma olen, sest sa ju  hüüdsid mind!” Aga tema vastas: „Mina pole sind hüüdnud. Mine tagasi,  heida magama!” Ja ta läks ning heitis magama.

1. Saamueli 3:9-10
9 Ja Eeli ütles Saamuelile: „Mine heida magama, ja kui sind  hüütakse, siis ütle: Issand, räägi, sest su sulane kuuleb!”

10 Ja Issand tuli ning seisis ja hüüdis nagu eelmistel kordadel:  „Saamuel! Saamuel!” Ja Saamuel vastas: „Räägi, sest su sulane kuuleb!”

You will find your place and purpose when you serve 
   Kui sa teenid, leiad sa oma koha ja eesmärgi
When God calls always answer “Yes Lord, I’m ready!”
   Kui Jumal kutsub, vasta alati: “Jah, Isand, ma olen valmis!”

God called Ananias
   Jumal kutsus Hananiast

Apostlite teod 9:10-12
10 Ent Damaskuses oli üks jünger, Hananias nimi, ja Issand ütles temale nägemuses: „Hananias!” Tema vastas: „Issand, vaata, siin ma olen!”
11 Issand ütles talle: „Tõuse ja mine tänavale, mida kutsutakse Sirgeks+ , ja otsi Juuda kojas üles Tarsosest pärit Sauluse-nimeline mees, sest vaata, tema palvetab
12 ja on nägemuses näinud üht meest, Hananias nimi, sisse astuvat ja käed tema peale panevat, et ta nägemise tagasi saaks.”

He wanted to be sure
   Ta tahtis kindel olla

Apostlite teod 9:13-17
13 Hananias aga vastas: „Issand, ma olen paljudelt kuulnud sellest mehest, kui palju kurja ta on teinud sinu pühadele Jeruusalemmas,
14 ja siingi on tal ülempreestrite käest meelevald aheldada kõiki, kes sinu nime appi hüüavad.”
15 Aga Issand ütles talle: „Mine, sest tema on mul valitud tööriist minu nime kandma rahvaste ja kuningate ja Iisraeli laste ette,
16 sest mina tahan talle näidata, mida kõike ta peab kannatama minu nime pärast.”
17 Siis Hananias läks ja astus sisse sinna kotta ja, pannud oma käed Sauluse peale, ütles: „Saul, vend, Issand on mu läkitanud - Jeesus, kes end sulle näitas teel, mida mööda sa tulid, et sa jälle näeksid ja saaksid täis Püha Vaimu.”

Some things will be revealed as you serve
    Mõned asjad saavad ilmsiks, kui sa teenid
When you serve God with the right heart, you will get more
   Kui teenid Jumalat õige südamega, saad sa rohkem

You need to be willing and obedient
    Sa pead tahtma ja olema sõnakuulelik 
        Serve God will all that you are
           Teeni Jumalat kõigega, kes sa oled
Say yes to the call of God on your life

    Ütle “jah” Jumala kutsele oma elus

No comments:

Post a Comment