Sunday, February 1, 2015

4 Karikat – 4 Cups #4 : 01.02.15

4 Karikat – 4 Cups   4

4 cups represent 4 promises
   4 karikat esindavad 4 tõotust
The result is we are: happy, stable, fruitful, blessed
   Selle tulemusena oleme: õnnelikud, stabiilsed, viljakad, õnnistatud

2. Moosese 6:6-7
6 Seepärast ütle Iisraeli lastele: Mina olen Issand ja mina viin teid ära egiptlaste teoorjuse alt; ma päästan teid nende orjatööst ja lunastan teid oma väljasirutatud käsivarrega ning suurte kohtupidamistega.
7 Mina võtan teid enesele rahvaks ja olen teile Jumalaks, ja teie peate tundma, et mina olen Issand, teie Jumal, kes teid viib välja egiptlaste teoorjusest.

1. Cup: I will bring you out
   1. Karikas: Ma viin sind välja
2. Cup: I will free you
   2. Karikas: Ma vabastan sind
3. Cup: I will redeem you
   3. Karikas: Ma lunastan sind
4. Cup: I will make you mine
   4. Karikas: Ma teen sind enda omaks
Cup of salvation
   Päästekarikas
Cup of freedom
   Vabaduse karikas
Cup of redemption
   Lunastuse karikas
Cup of fulfillment
   Täitmise karikas

So much has happened
   Nii palju on juhtunud
            What is the lie you have believed about yourself?
   Mis on see vale, mida oled enda kohta uskunud?
            What is the truth that overcomes that lie?
   Mis on see tõde, mis selle vale ära võidab?
Turn to God, and He will put you on the right path
   Pöördu Jumala poole ja Tema asetab sind õigele teele

Efeslastele 2:10
10 Sest meie oleme tema teos, Kristuses Jeesuses loodud heade tegude tegemiseks, nii nagu Jumal on juba enne meile seadnud, et me teeksime seda.

Roomlastele 8:28
28 Ent me teame, et neile, kes Jumalat armastavad, laseb Jumal kõik tulla heaks - neile, kes on tema kavatsuse kohaselt kutsutud.

Roomlastele 11:29
29 Jumal ei kahetse ju oma armuande ega kutsumist.

God’s gifts and call will never be taken away
   Jumala ande ega kutsumist ei võeta kunagi tagasi
           God wants to redeem you for His purpose
   Jumal tahab sind lunastada Oma eesmärgi jaoks
           Use your gifts, and be fruitful
   Kasuta oma ande ja ole viljakas

Roomlastele 12:6
6 Aga meil on meile antud armu järgi erinevaid armuande: olgu prohvetliku kuulutamise and, mida kasutatagu usu mõõtu mööda;

You have God-given gifts
   Sul on Jumala antud ande
            1. Discover your gift
   1. Avasta oma and
                     Ask God to show you
Palu, et Jumal näitaks sulle
                                
Efeslastele 1:11-12                             Message
11 Temas oleme ka meie saanud liisuosa ettemääratult kõiges toimivat kavandamist mööda tema tahtmise nõu järgi,
12 et me oleksime tema kirkuse kiituseks, kes me varem oleme lootnud Kristusele.

Koloslastele 1:16                               Message
16 sest tema läbi on loodud kõik, mis on taevais ja maa peal, mis on nähtav ja nähtamatu, olgu troonid või ülemused, olgu valitsused või meelevallad - kõik on loodud tema läbi ja tema poole.

           2. Develop your gifts
  2. Arenda oma ande

Efeslastele 4:7, 12
7 Ent igaühele meist on antud armu Kristuse kingi kohaselt.
12 et pühi inimesi valmistada abistamistööle Kristuse ihu ülesehitamiseks,

                   Serve in church
                      Teeni koguduses
            3. Use your gift
   3. Kasuta oma andi
                   Then you become fruitful
                      Siis saad sa viljakandvaks

1. Peetruse 4:10
10 Teenigu igaüks teisi selle andega, mille ta on saanud, nagu Jumala mitmesuguse armu head majapidajad.

Heebrealastele 6:10
10 Sest Jumal ei ole ülekohtune, nii et ta unustaks ära teie teo ja armastuse, mida te olete osutanud tema nimele, kui te aitasite pühasid ja aitate veelgi.

Drink from the cup of redemption

   Joo lunastuse karikast

No comments:

Post a Comment