Sunday, November 23, 2014

Ankur – Anchor #7 : 23.11.14

Ankur – Anchor  7

Heebrealastele 6:19
19 mis on meile nagu hinge ankur, kindel ja kinnitatud. See ulatub vahevaiba taha sisimasse,
3. Johannese :2
2 Armas, soovin sulle, et sul läheks igati hästi ja sa oleksid terve, nõnda nagu läheb hästi su hingel.

Emphasis on the soul, being healthy inside
   Et olla sisemiselt terve, pööra tähelepanu hingele
So how do we get healthy inside?
   Seega kuidas saada sisemiselt terveks?

Matteuse 11:29
29 Võtke enda peale minu ike ja õppige minult, sest mina olen tasane ja südamelt alandlik ja te leiate hingamise oma hingedele

If you think you are lord your life, you can not rest
   Kui pead iseennast oma elu isandaks, ei saa sa puhata
Knowing He is Lord and trusting Him, we rest
   Teades, et Tema on Isand ja Teda usaldades me puhkame
            Walk with me, work with me, watch how I do it
   Käi koos minuga, tööta minuga, vaata, kuidas ma seda teen

1. Saamueli 16:7
7 Aga Issand ütles Saamuelile: "Ära vaata ta välimusele ja pikale kasvule, sest ma olen jätnud tema kõrvale! Sest see pole nii, nagu inimene näeb: inimene näeb, mis on silma ees, aga Issand näeb, mis on südames."

Laulud 103:1-4
1 Taaveti laul. Kiida, mu hing, Issandat, ja kõik, mis mu sees on, tema püha nime!
2 Kiida, mu hing, Issandat, ja ära unusta ainsatki tema heategu!
3 Tema annab andeks kõik su ülekohtu, tema parandab kõik su tõved.
4 Tema lunastab su elu hukatusest ja ehib sind helduse ja halastusega nagu pärjaga.

Key to a healthy soul, doing things with all your heart
   Võti terve hingeni on teha asju kogu südamest
            But it is your choice what you do
   Aga sina valid, mida teha
            Your emotions can lie to you
   Sinu emotsioonid võivad sulle valetada
Laulud 150:6
People try to find their purpose in life
   Inimesed üritavad leida oma eesmärki elus
Praise the Lord with all you are
   Kiida Isandat kogu oma olemusega

Man looks outward, the Lord looks at the heart
   Inimene vaatab välisele, Isand vaatab südant
Healthy inside is most important
   Kõige tähtsam on olla sisemiselt terve
Sometimes our soul takes us where we don’t want to go
   Mõnikord viib meie hing meid kuhugi, kuhu me ei taha
            If you don’t correct it is harmful
   Kui sa seda korda ei tee, on see ohtlik
            To get out you have to trust in the Lord
   Väljapääsemiseks pead sa usaldama Isandat

Laulud 42:2-3(Engl 1-2)
2 Otsekui hirv igatseb veeojade järele, nõnda igatseb mu hing sinu juurde, Jumal!
3 Mu hing januneb Jumala järele, elava Jumala järele; millal ma tulen ja näen Jumala palet?
Laulud 42:6 (Engl 5)
6 Miks sa oled nii rõhutud, mu hing, ja nii rahutu mu sees? Oota Jumalat, sest ma tahan teda veel tänada ta palge abi eest!

You can stir up and encourage yourself
   Sa võid ise ennast üles õhutada ja julgustada
Don’t talk like Eor
   Ära räägi nagu Iiah

Filiplastele 4:13
13 Ma suudan kõik tema läbi, kes teeb mind vägevaks.

God gives you power to control yourself
   Jumal annab sulle väe iseennast kontrollida
It takes a steady hand to carry a full cup
   Ääreni täis klaasi kandmiseks on vaja kindlat kätt

Johannese 15:4, 11
4 Jääge minusse, ja mina jään teisse. Nii nagu oks ei suuda kanda vilja omaette, kui ta ei jää viinapuu külge, nõnda ka teie, kui te ei jää minu külge.
11 Seda ma olen teile rääkinud, et minu rõõm oleks teis ja teie rõõm saaks täielikuks.

Stay connected to the anchor
   Jää ühendusse oma ankruga
The joy you have as strength is His joy
   See rõõm, mis on sulle tugevuseks, on Tema rõõm

Laulud 118:24
24 See on päev, mille Issand on teinud: ilutsegem ja rõõmutsegem temast!

David chose to be happy, in his soul
   Taavet valis olla õnnelik oma hinges

Laulud 23:1-2
1 Taaveti laul. Issand on mu karjane, mul pole millestki puudust.
2 Haljale aasale paneb ta mind lebama, hingamisveele saadab ta mind;

The Lord knows how to restore you, trust Him

   Isand teab, kuidas sind taastada, usalda Teda

No comments:

Post a Comment