Sunday, May 15, 2022

Samm-sammult / Step-by-step #4 : 15.05.22

 Samm-sammult  /  Step-by-step 4

God will lead you where He wants you to be

   Jumal juhib sind sinna, kus Ta tahab, et sa oleksid

But you have to follow the Spirit’s leading to be a success

   Aga edu saavutamiseks pead sa järgima Vaimu juhtimist

Rom 8:14 Roomlastele 8:14

14 Sest kõik, keda iganes Jumala Vaim juhib, on Jumala lapsed.


What God says, He means

   Mida Jumal ütleb, seda Ta ka mõtleb

Let the foundation of what you follow be Bible principles 

   Las sinu vundamendiks olla piibli põhimõtted, mida sa järgid

The Holy Spirit will use the Bible to guide you

   Püha Vaim kasutab sinu juhtimiseks piiblit


God guides our life through His Word

   Jumal juhib meie elu läbi oma Sõna

You need daily exposure to, and intake of, God’s Word

   Sul on vaja igapäevaselt Jumala Sõnaga kokku puutuda ja seda annustada


John 14:26 Johannese 14:26

26 Aga Trööstija, Püha Vaim, kelle minu Isa läkitab minu nimel, see õpetab teile kõik ja tuletab teile meelde kõik, mis mina olen öelnud.


The Holy Spirit teaches you by the inward knowing (or impression) 

   Püha Vaim õpetab sind läbi sisemise teadmise (või puudutuse)

He will teach you and remind you of promises in the Word

   Ta õpetab sind ja tuletab sulle meelde Sõna tõotuseid

We are internally led by the Holy Spirit 

   Püha Vaim juhib sind sisemiselt

There comes a confidence to know what to do

   Tuleb kindlus teadmises, mida teha


Paul said the #1 way we are led is by the inward witness / knowledge   

   Paulus ütles, et peamine viis, kuidas me juhitud oleme, on läbi sisemise tunnistuse / teadmise


John 10:27-30 Johannese 10:27-30

27 Minu lambad kuulevad minu häält ja mina tunnen neid ja nemad järgivad mind.

28 Ja mina annan neile igavese elu ja nemad ei saa iialgi hukka, ja ükski ei kisu neid minu käest.

29 Minu Isa, kes nad mulle on andnud, on suurem kui kõik; ja ükski ei saa neid minu Isa käest ära kiskuda.

30 Mina ja Isa oleme üks!"


We need to know what Jesus said, to follow His guidance, and we will be safe

   Me peame teadma, mida Jeesus ütles, et Tema juhtimisele järgneda, ja olla seeläbi kaitstud

When situations change or it get uncomfortable, keep your faith in His Word

   Kui olukorrad pöörduvad või muutuvad ebamugavaks, hoia oma usk Tema Sõnas


Mat 14:21-33 Matteuse 14:21-33

21 Ent neid, kes olid söönud, oli ligi viis tuhat meest peale naiste ja laste.

Jeesus kõnnib vee peal

22 Ja sedamaid sundis Jeesus oma jüngreid astuma paati ja sõitma tema eele teisele poole, kuni ta laseb rahva minema.

23 Kui ta siis rahva oli lasknud minema, läks ta ise üles mäele üksipäini palvetama. Ja õhtu tulles oli ta üksinda sealsamas.

24 Aga paat oli juba palju vagusid maad kaldast eemal ja oli hädas lainetega, sest tuul oli vastu.

25 Aga neljandal öövahikorral tuli Jeesus nende juurde, kõndides merel.

26 Ja kui jüngrid teda nägid merel kõndivat, kohkusid nad ja ütlesid: "See on tont!" Ja nad kisendasid hirmu pärast.

27 Aga sedamaid rääkis Jeesus nendega ning ütles: "Olge julged, mina olen see, ärge kartke!"

28 Peetrus kostis temale ning ütles: "Issand, kui sina oled, siis käsi mind tulla enese juurde vee peale!"

29 Tema ütles: "Tule!" Ja Peetrus astus paadist välja ning kõndis vee peal ja tuli Jeesuse juurde.

30 Aga nähes tuult lõi ta kartma ja hakkas vajuma, kisendas ning ütles: "Issand, päästa mind!"

31 Ja Jeesus sirutas sedamaid oma käe, haaras temast kinni ja ütles talle: "Sa nõdrausuline, miks sa kahtlesid?"

32 Ja nad astusid paati, ja tuul rauges.

33 Siis paadis olijad tulid ja kummardasid teda ning ütlesid: "Tõesti, sa oled Jumala Poeg!"


All of us had times we were doing God’s will, but began to lose our faith

   Kõigil meist on olnud aegu, mil me tegime Jumala tahet, kuid hakkasime oma usku kaotama

But Jesus will always be there to save you

   Kuid Jeesus on alati kohal, et sind päästa

When you step out, God will give the ability to do what He asks

   Kui sa välja astud, annab Jumal sulle võime teha, mida Ta on palunud

His Word is our guide and our promise

   Tema Sõna on meie teejuht ja meie tõotus

As Holy Spirit gives you revelation of the Word, you grow spiritually

   Kui Püha Vaim annab sulle ilmutuse Sõnast, kasvad sa vaimselt


No comments:

Post a Comment