Sunday, May 29, 2022

Samm-sammult / Step-by-step #6 : 29.05.22

Samm-sammult  /  Step-by-step 6


2. Tim 2:22 Msg 2. Timoteosele 2:22

22 Põgene nooreea himude eest! Taotle õigust, usku, armastust, rahu nendega, kes Issandat appi hüüavad puhtast südamest!


Tells us what is a safe guide to follow, and what is not

   Ütleb meile, milline teejuht on turvaline ja milline mitte

Anything that pulls you away from God

   Kõik, mis tõmbab sind Jumalast eemale  

Or righteousness, faith, love, and peace

   Või õigsus, usk, armastus ja rahu


Heb 12:14 All the rest today NIV Heebrealastele 12:14

14 Nõudke rahu kõikidega ja pühitsust; ilma selleta ei saa ükski Issandat näha.


Peace is a safe guide to follow in life

   Rahu on turvaline teejuht, keda elus järgida


John 14:26-27 Johannese 14:26-27

26 Aga Trööstija, Püha Vaim, kelle minu Isa läkitab minu nimel, see õpetab teile kõik ja tuletab teile meelde kõik, mis mina olen öelnud.

27 Rahu ma jätan teile; oma rahu ma annan teile; mina ei anna teile nõnda nagu maailm annab. Teie süda ärgu ehmugu ja ärgu mingu araks!


His peace — in every circumstance you are unafraid 

   Tema rahu – sa ei karda üheski olukorras

God will not always lead you to easy places

   Jumal ei juhi sind alati lihtsatesse paikadesse

It causes you be build character and strength

   See aitab sul ehitada iseloomu ja tugevust

You can face difficult times unafraid, because Jesus is with you

   Sa võid seista silmitsi raskete aegadega ja mitte karta, sest Jeesus on koos sinuga

Learn to follow peace

   Õpi järgima rahu


World identifies peace as absence of conflict

   Maailma definitsioon rahule on konflikti puudumine

But that isn’t real peace, it is just relief

   Aga see ei ole tõeline rahu, vaid üksnes kergendus

You can’t always trust relief as being God’s will

   Sa ei saa alati usaldada kergendust kui Jumala tahet

You can go through difficulty to a better place 

   Sa võid minna läbi raskuste paremasse paika


Acts 20:22-23 Apostlite teod 20:22-23

22 Ja nüüd, vaata, ma lähen vaimus seotuna Jeruusalemma ega tea, mis mind seal võib tabada;

23 kuid seda ma tean, et Püha Vaim igas linnas mulle tunnistab ning ütleb, et köidikud ja viletsused ootavad mind.


Paul knew there was trouble, but peace was leading him on

   Paulus oli teadlik raskustest, kuid rahu juhtis teda edasi


Acts 20:24 Apostlite teod 20:24

24 Ometi ma ei hooli sellest midagi ega pea ka oma elu kalliks, kui ma aga lõpetan oma elukorra ja ametikohused, mis ma olen saanud Issanda Jeesuse käest, et tunnistada Jumala armu evangeeliumi.


Nothing would be too difficult to move him off course

   Midagi ei olnud liiga raske, et teda kursilt kõrvale viia

Hard times does not mean God is not with you

   Rasked ajad ei tähenda, et Jumal ei ole koos sinuga

Real peace will cause you to be unafraid 

   Tõeline rahu teeb sind kartmatuks


Acts 21:11-14 Acts 21:11-14

11 Tema tuli meie juurde ja võttis Pauluse vöö, sidus oma käed ja jalad kinni ja ütles: "Seda ütleb Püha Vaim: mehe, kelle oma on see vöö, seovad juudid Jeruusalemmas nõnda kinni ja annavad ta paganate kätte!"

12 Kui me seda kuulsime, palusime teda meie ja ka teised, kes seal elasid, et ta ei läheks Jeruusalemma.

13 Siis Paulus vastas: "Mis te teete, et nutate ja rõhute minu südant? Sest ma pole mitte üksnes valmis laskma ennast siduda, vaid ka surema Jeruusalemmas Issanda Jeesuse nime pärast!"

14 Aga kui ta ei võtnud meid kuulda, jäime rahule ja ütlesime: "Issanda tahtmine sündigu!"


The Holy Spirit did not tell him not to go, just what would happen

   Püha Vaim ei öelnud talle, et ta ei läheks, vaid ainult seda, mis juhtuma hakkab

Paul had peace to keep going step-by-step

   Paulusel oli rahu minna edasi samm-sammult

Peace comes through time in the Word and prayer

   Rahu tuleb läbi Sõnas ja palves veedetud aja


Acts 23:11 Apostlite teod 23:11

11 Aga järgmisel ööl seisis Issand ta juures ning ütles: "Ole julge, Paulus! Sest otsekui sa neid asju minust oled tunnistanud Jeruusalemmas, nõnda pead sa tunnistama ka Roomas!"


Jesus did not tell Paul He missed it

   Jeesus ei öelnud Paulusele, et ta eksis 

He told Paul to be courageous, more trouble is coming

   Ta ütles Paulusele, et ta oleks julge, rohkem hädasid on tulemas

My peace I leave with you — real peace — know God is with you

   Oma rahu jätan ma teile – tõelise rahu – tea, et Jumal on koos sinuga

Peace will keep you steady and enjoying life

   Rahu hoiab sind kindlana ja elu nautimas 

Follow peace - step-by-step

   Järgne rahule – samm-sammult


No comments:

Post a Comment