Sunday, August 2, 2020

Jõukus Jumala viisil – Prospering God’s Way #8 - 02.08.20

Jõukus Jumala viisil – Prospering God’s Way       8

God wants you to go from curse to blessing; lack to abundance
   Jumal tahab, et sa läheksid needusest õnnistusse, puudusest küllusesse
            If you obey, and put the Lord first, you’ll be blessed
               Kui sa oled sõnakuulelik ja paned Isanda esikohale, oled sa õnnistatud
            But you need to do the work, by faith, to get results
               Aga tulemuste saamiseks pead sa tegema tööd usu läbi
            Your faith and actions is what makes you grow
               Sinu usk ja teod panevad sind kasvama

Johannese 6:5b-6                 NLT
5b siis ta ütles Filippusele: „Kust me ostame leiba, et need saaksid süüa?”
6 Aga seda ta ütles teda proovile pannes, sest ta teadis küll, mida ta kavatseb teha.
            
Jesus already know how He can bless you
   Jeesus juba teab, kuidas Ta sind õnnistada saab
You will prosper if you apply His principles
   Sa saad edukaks, kui sa rakendad Tema põhimõtteid
To get you out, the Lord will ask, “What do you have to give”
   Et sind välja aidata, küsib Isand: “Mis sul anda on?”

Johannese 6:11
11 Jeesus võttis nüüd leivad, tänas Jumalat ja andis neile, kes maas istusid, samuti ka kalakestest, niipalju kui nad tahtsid.

Jesus will multiply what you give, He has a plan
   Jeesus paljundab seda, mis sa annad, Tal on plaan
You will have more than enough
   Sul saab olema rohkem kui küllalt

Johannese 6:14                    NLT
14 Kui nüüd rahvas nägi tunnustähte, mille Jeesus oli teinud, ütlesid nad: „Tema on tõesti see prohvet, kes peab tulema maailma.”

            When you add Jesus, everything changes for you
               Kui sa lisad Jeesuse, muutub sinu jaoks kõik
            With Jesus, lives will be changed 
               Koos Jeesusega saavad elud muudetud

Do not get an “I don’t have enough” mentality
   Ära luba endale “Mul ei ole piisavalt” hoiakut 
Jesus wants to know, “Do you trust me?”
   Jeesus tahab teada: “Kas sa usaldad mind?”

Malakia 3:6-10
6 Sest mina, Issand, ei ole ennast muutnud, ja teie, Jaakobi lapsed, ei ole otsa lõppenud.
7 Oma vanemate päevist alates olete te lahkunud mu määrustest ega ole neid pidanud. Pöörduge tagasi minu juurde, siis pöördun mina teie juurde, ütleb vägede Issand. Aga teie ütlete: „Kuidas me peaksime pöörduma?”
8 Kas inimene tohib Jumalat röövida? Aga teie röövite mind ja ütlete: „Kuidas me sind röövime?”
Kümnise ja tõstelõivuga.
9 Olge needusega neetud, et teie, kogu rahvas, mind röövite!
10 Tooge kõik kümnis täies mõõdus varaaita, et mu kojas oleks toitu, ja proovige mind ometi sellega,
ütleb vägede Issand. Tõesti, ma avan teile taevaluugid ja kallan teile õnnistust küllastuseni.

            Even though He does not change
               Isegi kui Tema ei muutu
           Every time you trust Him, you see more of Him
 Iga kord, kui sa usaldad Teda, näed sa Teda rohkem 
            
Ilmutuse 1:8
8  „Mina olen A ja O,”+ ütleb Issand Jumal, „kes on ja kes oli ja kes tuleb, Kõigeväeline.”

You can trust me now, because I was
   Sa võid mind usaldada nüüd, sest Ma olin
You can trust that I will be, because I am
   Sa võid usaldada, et Ma olen edaspidi, sest Mina olen
            Heebrealastele 13:8

Johannese 6:35
35 Jeesus ütles neile: „Mina olen eluleib. Kes minu juurde tuleb, see ei nälgi iialgi, ja kes minusse usub, see ei janune enam iialgi.

Jesus doesn’t only give you what you need, He is what you need
   Jeesus mitte üksnes ei anna seda, mida sa vajad, Ta on see, mida sa vajad
            He is your provider and your provision
               Ta on sinu varustaja ja sinu varustus
            Jesus is the bread of life
               Jeesus on eluleib

Matteuse 6:9-11
9 Teie palvetage siis nõnda: Meie Isa, kes sa oled taevas! Pühitsetud olgu sinu nimi!
10 Sinu riik tulgu, sinu tahtmine sündigu nagu taevas, nõnda ka maa peal!
11 Meie igapäevast leiba anna meile tänapäev!

Provision is always available, what do you have to give Him
Varustus on alati kättesaadav, mis sul on Talle andmiseks
            He is more than enough, so you are more than enough
            Ta on rohkem kui küllalt, seega oled sina rohkem kui küllalt
            Faith receives what you need today, and trusts God for tomorrow
            Usk võtab vastu, mida sa täna vajad, ja usaldab Jumalat homse osas
            Put yourself in His hands, He will supply for you
            Aseta ennast Tema kätesse, Tema varustab sind


No comments:

Post a Comment